videorecorder verbonden maar capture lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Berichten
2
Hallo

al een tijdje probeer ik een deel van mijn video's op pc te zetten om ze zo op dvd te branden maar ik zit met een probleem.

ik heb een Targa Ultra AN64 3700+ waarbij er ondermeer de volgende kabel zat (scart aan de ene zijde met Jack, gele stekker en s video aan de andere zijde.) Ik heb op die manier mijn videorecorder ( Panasonic NV-SD3000) met mijn frontpanel( dewelke voorzien is voor deze A/V in) verbonden. Tot mijn grote en blijvende ergernis lukt het me echter maar niet om mijn beeld door te geven aan mijn pc. Ik heb al cyberlink powerdirector gebruikt en pinnacle maar in geen van beide slaag ik erin om van het blauwe scherm dat ik in beide programma's krijg af te geraken.

mijn pc beschikt over een NVIDIA GeForce 6600 GT
besturing geluid en video Realtek AC'97 audio en Hauppauge winTV88x.

Hopelijk begrijpt iemand mijn uitleg van hierboven en kan iemand mij helpen.

alvast bedankt!! Jeroen
 
Heb je eigenlijk wel video-capture hardware in je PC? Heeft die Hauppauge wel de mogelijkheid om analoge video in te voeren? (zo ja, dan moet die front input binnen-in de kast zijn verbonden met de Hauppauge). Of is die kaart alleen een gewone TV kaart? Die Geforce is zo te zien een gewone videokaart, zonder input/opname mogelijkheden.
 
Bij Lidl België vanaf dinsdag 28/2 voor €1249,-
De pc is uitgerust met een Gigabyte GA-K8NF-9-SI (Targa Edition) moederbord met nForce4 Chipset, 1024 MB pc3200 ram, 2x200 GB Seagate SATA schijven, 9-in-1 cardreader, 16x dual Layer DVD brander, geforce 6600 GT videokaart, DVB-T tv kaart, bluetooth,
Ik zie alleen een DVB tv kaart, geen capture kaart.. ik denk dus dat vandahl het wel eens bij het rechte eind kan hebben.
 
Hallo

bedankt voor de reacties!

das dan toch wel jammer dat ze er zo een speciale kabel bijsteken en in front voorziening hebben voor A/V in als het dan allemaal toch niet kan werken...pff jammer!

welke oplossingen kunnen jullie mij geven met hetgeen ik wel kan met mijn pc...?

alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan