iTunes en iPod

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
136
Als je in iTunes muziek verwijderd zegt hij:

Weet u zeker dat u het geselecteerde nummer uit de iTunes-bibliotheek wilt verwijderen?
Dit nummer wordt ook verwijderd van elke iPod of iPhone die wordt gesynchroniseerd met uw iTune-bibliotheek

[ ] Niet opniew vragen

[ Verwijderen ] [ Annuleren ]

Maak ik hieruit op dat je elke film/mp3 op je pc moet laten staan, anders wordt hij bij de volgende keer aansluiten van je iPod verwijderd?

Thx :)
 
Oke thx, maar is er dan geen optie om hem niet te synchroniseren. Bijvoorbeeld dat je kunt kiezen of hij moet synchroniseren of niet?
 
Goh, dat zou ik helaas niet weten, sorry.

Ik ben dan ook een anti-apple-fan:p
 
Ik ben nog opzoek, ik ben ook bij de Creative Zen blijven hangen maar nu trekt de iPod Touch mij meer aan.

Maar weet iemand of er een optie is waardoor je je iPod niet hoeft te synchroniseren met iTunes?
 
Zie hier.
Die moet je wel vooruit helpen, denk ik zo.:thumb:
 

Ja hoor,

als je in het beginscherm van itunes in de linker zijkolom je speler aanklikt (moet dan dus wel aangesloten zijn) dan zie je rechts een scherm verschijnen met alle eigenschappen van je iPod (o.a. hoeveel vrije ruimte hij heeft etc) en dan klik je handmatig beheren aan 9staat geloof ik tussen het rijtje van die vier hokjes onder elkaar)

lukt het nu?
 
Ja hoor,

als je in het beginscherm van itunes in de linker zijkolom je speler aanklikt (moet dan dus wel aangesloten zijn) dan zie je rechts een scherm verschijnen met alle eigenschappen van je iPod (o.a. hoeveel vrije ruimte hij heeft etc) en dan klik je handmatig beheren aan 9staat geloof ik tussen het rijtje van die vier hokjes onder elkaar)

lukt het nu?

Yep, thanks :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan