Geluid zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DianaHasselt

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
6
sinds mijn verhuizing heb ik geen geluid meer op de pc. Nu ben ik niet zo'n held met pc's en ik weet niet wat er aan de hand kan zijn... en helaas geen mensen in de buurt die er wel verstand van hebben...

Wel is voor de verhuizing een nieuw moederbord en videokaart geplaatst dus wellicht ligt het daaraan?

Ook geeft de pc aan dan ik activex-3D moet installeren maar dat doet ie dus niet...

HELLLLLLLLP... is er iemand die dit blontje kan helpen want ik snap dr geen hout van:confused:
 
Wie heeft dat nieuwe moederbord en die nieuwe videokaart geplaatst?
 
Wie heeft dat nieuwe moederbord en die nieuwe videokaart geplaatst?

dat is gedaan door een pc-winkel in Markelo... sinds die tijd werkte de pc al niet meer echt lekker. Ben er nog weer heen geweest om te vragen wat het kon zijn maar volgens hun werkte alles perfect (na doormeten ofzo?)

Maar helaas....
 
Ok, ik ga ervan uit dat je windows xp gebruikt...

Ga dan eens naar Start=>Configuratiescherm=>Systeem=>Hardware=>Apparaatbeheer

Zie je daar ergens gele uitroeptekens/vraagtekens??

En is Windows opnieuw geinstalleerd na plaatsing van het nieuwe moederbord?
 
Ok, ik ga ervan uit dat je windows xp gebruikt...

Ga dan eens naar Start=>Configuratiescherm=>Systeem=>Hardware=>Apparaatbeheer

Zie je daar ergens gele uitroeptekens/vraagtekens??

En is Windows opnieuw geinstalleerd na plaatsing van het nieuwe moederbord?

Idd... na plaatsing is Xp er opnieuw opgezet! EN als ik naar hardware ga zie ik een heleboel gele vraagtekentjes... en als ik dat aanklik en op wil zoeken om eventueel opnieuw te installeren of zo dan zegt kom ik niet verder...
 
Dan zijn ze dus mooi vergeten :)o) om alle benodigde drivers te installeren, fijne winkel, maar goed, dan hebben we even wat te doen.

Weet je merk en type van het moederbord?
 
Dan zijn ze dus mooi vergeten :)o) om alle benodigde drivers te installeren, fijne winkel, maar goed, dan hebben we even wat te doen.

Weet je merk en type van het moederbord?

neuh... heb nog op de bon gekeken maar ook daar staat niets op. En ik ben niet zo'n held met al die schroefjes dus heb de kap er ook niet afgehaald...
HOe kom ik daar achter zonder dat te doen?
 
Wanneer je even tijd hebt en alles op het gemak doet, dan komen we er wel uit, rustig aan!

Nog even voor alle zekerheid: Je gebruikt XP?

Ga dan naar http://www.cpuid.com/pcwizard.php en download daar het gratis programma PC Wizard. De download link staat links bovenaan die pagina.

Installeer het programma en start het daarna op, geef even een seintje wanneer je zo ver bent!
 
Wanneer je even tijd hebt en alles op het gemak doet, dan komen we er wel uit, rustig aan!

Nog even voor alle zekerheid: Je gebruikt XP?

Ga dan naar http://www.cpuid.com/pcwizard.php en download daar het gratis programma PC Wizard. De download link staat links bovenaan die pagina.

Installeer het programma en start het daarna op, geef even een seintje wanneer je zo ver bent!

ik ga het nu direct downloaden maar ben pas vanavond (en morgenochtend weer op de pc)...
 
Ok, meld je vanavond of morgenochtend dan weer even, dan gaan we verder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan