Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijtoch

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
620
Windows 7 werkt bij mij niet op "viruteel PC 2007"
Waar kan dit aan liggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toekomstig

Windows 7 is een toekomstige versie van Microsoft. Ik denk niet dat jij alvast de hand hebt kunnen leggen op een versie.
 
het internet staat anders vol met windows 7 beta die de mannen van microsoft zelf hebben laten lekken.......

Bezoekers van een groot Microsoft evenement kregen de proefversie vorige week mee op een externe harde schrijf. Een dag later stond Windows 7 alweer op het wereldwijde web, waar het zich snel vermenigvuldigde. Inmiddels hebben duizenden de illegale Windowsversie gedownload. Ervaren gebruikers waarschuwen echter wel dat deze versie nog veel verder ontwikkeld moet worden, en hij nog verre van af is.

bron spitsnieuws.nl
 
Windows 7 is een toekomstige versie van Microsoft. Ik denk niet dat jij alvast de hand hebt kunnen leggen op een versie.
Hier het eerste zoekresultaat van Google.

On-topic: Ik had ergens gelezen dat Windows 7 niet compatible zou zijn met vorige platformen. Of dat dan ook voor Virtual PC geldt???
 
Windows 7 werkt bij mij niet op "viruteel PC 2007"
Waar kan dit aan liggen?

Dat kan duizenden redenen hebben. W7 is nog lang niet af dus er kan van alles mis mee zijn.
Zoeken naar een speld in een hooiberg op zo'n manier.
 
Dat kan duizenden redenen hebben. W7 is nog lang niet af dus er kan van alles mis mee zijn.
Zoeken naar een speld in een hooiberg op zo'n manier.

Het probleem is dat ik de ISO importeer. maar het duurt dan verschrikkelijk lang:

"Windows is loading files"

Die balk loopt ontzettend langzaam vol.

ik heb het 725 mb geheugen gegeven om te gebruiken. maar daar zou hij toch geen last van moeten hebben tijdens de installatie?


bedankt trouwens iedereen
 
Het is niet voor niets een Beta. En volgens mij is het nog minder dan een beta, maar meer een review versie.
 
Het probleem is dat ik de ISO importeer. maar het duurt dan verschrikkelijk lang:

"Windows is loading files"

Die balk loopt ontzettend langzaam vol.

ik heb het 725 mb geheugen gegeven om te gebruiken. maar daar zou hij toch geen last van moeten hebben tijdens de installatie?


bedankt trouwens iedereen

Heb je het al eens met Virtual PC geprobeerd?

want bij mij werk dat namelijk wel met Virtual PC
en traag gaat het niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan