PCfilm beeld/spraak synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

JorritSCC

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
7
Hallo,

Ik heb een probleempje met een film. Het beeld loopt op een gegeven moment niet meer gelijk met de spraak. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groet,
Jorrit
 
Wel de juiste ondertitelversie erbij gezocht?
 
dat nog niet.. maar dat was ik pas van plan wanneer ik dit probleem kan oplossen. het probleem met niet gelijke ondertitels weet ik inmiddels wel op te lossen
 
Euh.. oke? Dus je probleem is opgelost?
 
Euh.. oke? Dus je probleem is opgelost?

Nope (ga ik van uit) aangezien je een film die daadwerkelijk OOS (Out of Sync) is niet meer repareren. Als Audio en video niet synchroon llopen word dat vaak wel snel gemeld op het internet, google even naar de exacte bestands naam en je vind waarschijnlijk wel een hit daarop.

Het kan eventueel ook nog aan je Codecs liggen Welke gebruik je?
 
Eh hoe kom ik erachter welke codecs ik gebruik? Ik heb voor de rest eigenlijks geen problemen met een niet gelijke beeld en spraak. Ligt volgens mij puur aan het bestand.
 
Als het inderdaad een film betreft met een ingebakken ondertitel, dan kun je beter een andere versie van de film downloaden. Kun je de ondertitel in of uitzetten, dan kun je overwegen een passende ondertitel te downloaden en die mee te laten lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan