console footage opnemen(dazzle)

Status
Niet open voor verdere reacties.

fantje92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
2
Sinds ik me altijd erger aan mensen die youtube volzetten met filmpjes waarin het beeldscherm met een camera opgenomen wordt, maar het me wel geweldig lijkt om games te kunnen opnemen, besloot ik eens een oplossing te gaan zoeken. Een tijdje geleden heeft een vriend van me een Dazzle video creator platinum(oid) gekocht, en hij kan nu tegenwoordig prima opnemen. Ik wou echter wel wat zekerheid, voordat ik een toch best wel prijzig apparaatje aanschaf.

Ten eerste is er nogal wat onduidelijkheid over welke versie ik moet hebben. Toen ik bij de dynabyte stond lag er een versie van 50 euro, een van 80 en een van 100. Natuurlijk is die van 50 het aantrekkelijkste, maar wat is precies het verschil?

Daarnaast wat onduidelijkheid over de aansluiting. De ene zegt dat je je console via een AV splitter zowel op de TV als de dazzle aan moet sluiten, terwijl de ander zegt dat je je Dazzle rechtstreeks op je TV kunt aansluiten en zo alles op kunt nemen. Zelf zou ik graag alles wat op de TV komt opnemen, en niet alleen de aangesloten console, maar ook dat laatste is geen ramp als het moet;)En ik zou graag even precies zien wat ik moet gaan halen naast de Dazzle zelf, een stel AV splitters en een 2-wat AV kabel is genoeg volgens de meesten.

Er is een klein beetje haast bij, dus een snel antwoord is natuurlijk extra gewaardeerd:thumb:Alvast bedankt, en alvast excuses omdat ik vast weer een vraag heb gesteld waar al een topic over is.:eek:

Edit:
Het hoeft natuurlijk niet per sé een Dazzle te zijn, maar ik ga geen interne capture card in m'n PC rammen, mocht iemand daarover beginnen, daar hoeft verder ook geen discussie over te komen :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan