Overdracht van camcorder naar PC gelukt, nu nog naar een DVD branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefnmarij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
1
Wie o wie helpt mij. Ik heb een Mini DV camcorder van Panasonic gekocht een tijd geleden. Inmiddels een eerste tape vol. Deze dmv firewire kabel op PC geplaatst. Maar nu, ik kom niet verder en ik zou het graag op een DVD branden zodat onze kleine meid het terug kan zien op TV. Bij egenschappen staat audio-/videobestanden van windows media, het icoontje laat WMV zien.

Ik hoor graag van iemand! Groetjes Steefnmarij
 
Gratis kan het met Vista, met de programma's Windows Moviemaker en Windows DVD maker. Die staan al op je computer, of zijn anders gratis te downloaden.
Als je Win XP hebt, heb je extra software nodig. Als je meer wilt filmen, kun je een alles in 1 pakket als Corel VideoStudio, Magix Videoluxe of Pinnacle Studio nemen. Die programma's hebben gratis probeer-versies.

> In ieder geval denk ik dat je het overzetten opnieuw moet doen. Die .wmv extensie is niet de goeie voor de beste kwaliteit. Overzetten mbv Firewire doe je normaal vanuit 1 van de genoemde programma's. Het goeie formaat is (pal) dv-avi, dat is ongeveer 12 GigaByte voor een uur video..
http://www.microsoft.com/belux/nl/windows/products/windowsvista/features/details/dvdmaker.mspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan