Diko Of ConvertXtoDVD ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasinje

Banned
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
130
Hey Iedereen

Kheb een vraagje :

Ik had vroeger eens Dike gedownload en daarmee een film omgezet (Naar Mpeg bestand)

En ik denk maar kben ni zkr dat de Kwaliteit ervan beter is met Dike want keek juist naar dat mpeg bestand en ik vind de kwaliteit echt heel goed

Ik gebruik nu al heel lang ConvertXtoDVD 3.1.1.32

Weet er 1 van jullie welk programma het best is ? van die 2 ( om op Dvd te zetten , Dus Omzetten + Branden want ik begin met Avi Films )
( Als jij een Ander programma kent die Perfect omzet + brand magj het ook zeggen hoor ;) )
Groeten Jonas
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik zelf ook al een tijd covertxtodvd en vind het een heel erg prettig programma om mee te werken.
 
ik gebruik zelf ook al een tijd covertxtodvd en vind het een heel erg prettig programma om mee te werken.

Maar tresultaat met Diko ik denk ek beter

En zou je diko niet gebruiken zou de kwaliteit beter zijn ? Dit wil ek te weten komen

Jonas
 
Heb je Diko en ConvertX op dezelfde video losgelaten? En zie je dan verschil?
De kwaliteit van het bronbestand is het belangrijkst voor een goede conversie. Geen enkel programma kan lood in goud veranderen. Sommige avi's hebben een dramatische resolutie en die moet omgerekend worden naar 720 x 576 pixels voor DVD. Als er dan veel bijgerekend moet worden, wordt de kwaliteit slecht...
 
Heb je Diko en ConvertX op dezelfde video losgelaten? En zie je dan verschil?
De kwaliteit van het bronbestand is het belangrijkst voor een goede conversie. Geen enkel programma kan lood in goud veranderen. Sommige avi's hebben een dramatische resolutie en die moet omgerekend worden naar 720 x 576 pixels voor DVD. Als er dan veel bijgerekend moet worden, wordt de kwaliteit slecht...

Nee het avi bestand is echt perfect ( Afgespeelt met GOM player ) Maar de omgezette bestanden verschillend denk ek van kwaliteit
 
Ik gebruik, naast ConvertX ook Winavi en Cucusoft en zelfs Nero Vision (als er geen subs meegenomen hoeven te worden), maar een groot verschil in kwaliteit is mij niet opgevallen.... zal Diko eens proberen....
 
Ik gebruik, naast ConvertX ook Winavi en Cucusoft en zelfs Nero Vision (als er geen subs meegenomen hoeven te worden), maar een groot verschil in kwaliteit is mij niet opgevallen.... zal Diko eens proberen....

Welke zou ik volgens jouw het best gebruiken ? Kwil er wel Ondertiteling bij
 
Ingeval van subs valt Nero af... de andere hebben daar geen problemen mee.
Ik ken Diko niet, dus kan daar niet zoveel over zeggen... Ik vind Cucusoft de beste maar die doet er het langst over.... Tussen Winavi en ConvertX zie ik niet veel verschil in uitkomst, maar ConvertX is (bij mij) sneller.......
 
Ingeval van subs valt Nero af... de andere hebben daar geen problemen mee.
Ik ken Diko niet, dus kan daar niet zoveel over zeggen... Ik vind Cucusoft de beste maar die doet er het langst over.... Tussen Winavi en ConvertX zie ik niet veel verschil in uitkomst, maar ConvertX is (bij mij) sneller.......

Bedankt :D Kzal Cucusoft een downen en zien wat het geeft

Bedankt é :)

Kzal je zeggen hoe het bij mij zit alsk et gedownload heb en gebruikt

Groeten Jonas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan