Streams bekijken bij rtl gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrin

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
Berichten
84
Ik heb wmp 11 en als ik bij uitzendingemist programma's bekijk is er niets aan de hand maar wanneer ik bij rtl gemist streams bekijk loopt steeds het beeld vast en het geluid hapert etc.

Weet iemand hier raad mee?

Heb het volgende al geprobeert
-hier zoeken+googlen
-windows mediaplayer opnieuw installeren
-media codecs de-installeren
-url link afspelen/downloaden in vlc player met netwerk stream optie
--flash gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd (je probeert wat he?)
--silverlight geinstalleerd
-- Met firefox proberen te kyken.
 
Laatst bewerkt:
download sliverlight http://silverlight.net/ ik dagt dat dat het moest verhelpen :) ik had er toevalig een keer opgezet en ik heb geen problemen maar ik las wat rond en zag dat toevalig staan het is ook zo bij tmf webplayer :) en slamtv ;) ik hoop dat het helpt !
 
download sliverlight http://silverlight.net/ ik dagt dat dat het moest verhelpen :) ik had er toevalig een keer opgezet en ik heb geen problemen maar ik las wat rond en zag dat toevalig staan het is ook zo bij tmf webplayer :) en slamtv ;) ik hoop dat het helpt !

Ik heb het geprobeerd alleen het werkt niet helaas.:(
de streams lopen nog steeds vast.
 
en als ke de bronbode door zoekt naar de link van het bestand en dan opent in windows mediaplayer :)
 
en als ke de bronbode door zoekt naar de link van het bestand en dan opent in windows mediaplayer :)

Je bedoelt url en dan openen in mediya player?
Heb ik ook geprobeert maar dan speelt ie zich helemaal niet af.
 
Ik had ditzelfde probleem!

wat je eens kan proberen is de kwaliteit op laag/gemiddeld zetten. De kwaliteit blijft naar mijn mening gewoon goed en het beeld stottert dan niet meer.

Groetjes,

Rickiej
 
Ik had ditzelfde probleem!

wat je eens kan proberen is de kwaliteit op laag/gemiddeld zetten. De kwaliteit blijft naar mijn mening gewoon goed en het beeld stottert dan niet meer.

Groetjes,

Rickiej

Heb ik ook gedaan merk geen verschil het hapert nog steeds.
 
ben ik de enige die dit probleem heeft?:(

Oh ja, bij www.rtl.nl/systeemcheck heb ik dus de check gedaan en alles was gewoon goed.


weet echt niet waar het aan kan liggen.
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik dit probeem dat ik het ook niet bij uitzendingemist kan kijken.
Het word steeds erger.
 
haperen beeld rtlgemist

ik heb dus precies hetzelfde probleem als Sabrin...
Heb al vanalles geprobeerd. kwaliteit aangepast, van alles geinstalleerd. Maar het beeld blijft haperen omdat hij steeds opnieuw buffert.....

Heeft echt niemand een idee hoe we dit op kunnen lossen?????

Ik heb het trouwens niet bij uitzendinggemist.nl. dus misschien is het toch niet helemaal hetzelfde. Het lijkt toch dat dit komt omdat daar de kwaliteit minder is. Maar bij rtlgemist heb ik de kwaliteit al op z'n laagst staan en nog hapert het....
 
Laatst bewerkt:
het probleem is nog steeds niet opgelost.:(
Heb me dood gegoogled maar er schijnt dus geen oplossing te zijn...
 
Hiero zelfde probleem.
Overigens, uitzendinggemist.nl werkt met Windows Media Player, RTL gemist met Silverlight
 
Tjah met mozillaa lukt het nu wel om uitzendingemist te kijken.
Maar RTL blijft een probleem.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Beeld loopt 3 seconden en dan weer bufferen enz.

Ik heb het idee dat het aan het video geheugen ligt. Ik heb een acer travelmate 5720 met Vista Business. In de bios staat de video memory op 8Mb (volgens specs kan de latop max 358Mb aan) maar krijg dit niet omgezet naar 32 of 64mb. Op internet kan ik ook niets vinden om dit om te zetten. Sommigen zeggen wel dat de videokaart zelf het geheugen pakt wat hij nodig heeft (tot zijn maximum van 358mb uiteraard)
Weet iemand hoe ik het videogeheugen kan opschoeven?

Goose
 
Heb gewoon SIlverlight eraf gehaald, vervolgens weer naar RTL Gemist gegaan en dan start automatisch elk filmpje in Windows Media Player i.p.v. Silverlight.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan