muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
365
Hallo

Ik wilde net even op internet een liedje luisteren. Dus ik ging naar youtube, vind het liedje speel het af en hij doet het.. tenminste, de clip doet het, maar het geluid niet. Dus ik pak een andere (zelfde liedje) ook niks. Dan wil ik hem downloaden het is een mp3 file : probeer ik hem met windows media player : zegt dat het "kapot" is. ik download winamp : loopt de hele tijd vast als ik het liedje wil afspelen?!

Hoe kan ik dit "repareren"
 
Het zou best wel eens kunnen zijn dat dat Mp3 bestand helemaal geen mp3 is en dus ook geen geluidsbestand. Komt tegenwoordig steeds vaker voor.
 
dat kan, maar hoe verklaar je dat ik niks hoor als ik op youtube zit?
en NEE ik heb niet het geluid gedempt of van de youtube speler op 0 staan etc. dat heb ik zelf ook al geprobeerd
 
ik ben nu andere liedjes die het eerst wel deden ook gewoon aan het proberen, en niks werkt meer met windows media player, en winamp blijft vastlopen.

Het is dat nieuwe liedje van de lama's
Lekker gewoon (ofzoiets) en hij stond op youtube.com maar ook op videogoogle en andere sites doet hij het niet (loopt vast) of geeft geen geluid
 
nee niks, maar ik speelde net wel ff kort een spel (niet op internet) en daar had ik wel geluid. Maar muziek met winamp of op internet doet het niet (winamp loopt vast)
 
Dan zit je probleem dus in winamp en niet op youtube....
Opnieuw installeren wil wel eens helpen..
 
dat is niet waar, want youtube deed het al niet voordat ik winamp instaleerde en youtube geeft geen geluid..
 
Probeer dit eens:

Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Win dows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”

Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter

Sluit de editor. Geen herstart. Alles werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan