Vista start verbinding niet automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietertjuh2

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
8
Beste lezers,

Ik zit met een klein probleempje, sinds dat ik Vista Ultimate heb start mijn internet verbinding niet meer automatisch op bij het opstarten van de pc.

Ik heb een draadloze internet verbinding en moet hem nu telkens zelf aanvinken (+password invoeren). Ik klik op het einde ook steeds op 'Dit netwerk opslaan' en 'Deze verbinding automatisch starten' maar toch doet mijn pc dat niet?! Het heeft overigens niks met mijn verbinding te maken want die doet het perfect op alle pc's in huis en ook op die van mij alleen start hij gewoon niet automatisch op.
Wie kan mij helpen?

Groet,

Pieter.
 
Hoi,

Ga naar het netwerkcentrum en klik in het venster links op 'Draadloze netwerken beheren'.
Klik met de rechtermuisknop op de naam van je verbinding en kies 'Eigenschappen'
(tabblad Verbinding) en kijk of daar bij de bovenste twee opties een vinkje staat.
 
Hoi,

Verwijder via dezelfde stappen die ik net aangaf de (naam van de) netwerkverbing eens via het scherm 'Draadloze netwerken beheren'
Nadat hij verwijderd is, vind je bij een klik op het netwerkicoon in het systeemvak 'Er zijn draadloze netwerken gevonden' en moet je opnieuw de verbinding naar jou draadloze netwerk instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan