windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaydunc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Berichten
2
beste mensen.

ik heb een probleem met windows movie maker.ik heb filmpjes op mijn videorecorder staan die ik wil bewerken en dan opslaan op de pc.ik kan ze met movie maker wel bewerken en muziek enz erbij zetten maar zodra ik hem dan wil opslaan slaat de pc vast.weet iemand waar dit aan kan liggen of kent iemand een ander goed programma waar ik het dan mee kan doen.ik wil deze filmpjes ook op internet kunnen zetten.

vrgr randy en carolien van gils
www.sportfotoos.webs.com
 
beste mensen.

ik heb een probleem met windows movie maker.ik heb filmpjes op mijn videorecorder staan die ik wil bewerken en dan opslaan op de pc.ik kan ze met movie maker wel bewerken en muziek enz erbij zetten maar zodra ik hem dan wil opslaan slaat de pc vast.weet iemand waar dit aan kan liggen of kent iemand een ander goed programma waar ik het dan mee kan doen.ik wil deze filmpjes ook op internet kunnen zetten.
Bij Windows Movie maker is een probleem, het heeft gewoon moeite met grootte bestanden. heb je een lange film gemaak? Zir er niet iets verkeerd met de bronbestanden? (dan krijg je rood kruis door de gedeeltes van je film)
 
nee hij geeft niks geen fout meldingen aan.hij slaat gewoon net voor het einde vast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan