wmv bestandje

Status
Niet open voor verdere reacties.
klik op bestand ( in je mediaplayer) scroll naar ongeveer het midden en daarzie je kopieren, als je nu een usb stick erin doet,laat je hem daarna kopieren ( rechts boven) moet je dan op kopieren klikken

je kunt het ook branden.;)
 
Laatst bewerkt:
hey!
bedankt voor je reactie!
ik krijg niets van kopieren, het is een soort stream.
misschien een ripprogrammaatje ofso?

mzzl
 
ik neem aan dat je het van de sbs6 site af wilt halen?
Wat het makkelijkste is, is het downloaden van realplayer,
http://netherlands.real.com/player/win/
effe installeren en

daarna kan als je op de site als je het filmpje bekijk , met je muis naar de rechterbovenhoek van het afspeelvenster er komt dan vanzelf een realplayerbutton waar je op klikt en die download het in realplayer naar je bibliotheek.

suc6
 
hey!
met realplayer werkt het ook niet, het staat ookniet geembed in een site maar ik had de link gevondenop geenstijl.nl.
 
hey,
bij mij opent hij ook in windows media player. ik kan hem vervolgens alleen niet opslaan :(
ik gebruik windows media player 11
 
je moet hem ook niet opslaan, dat gaat bij mij ook niet.
je moet effe lager ga met je muis en op kopieren klikken.Daarna effe bepalen waar je hem naartoe wilt kopieren........ ik zou een usb stick doen en hopa klaar is kees.
Dus als het filmpje afspeeld ga jij naar bestand / kopieren enz enz.

suc6
 
ik heb nog de 9 serie , zou het daar aan liggen.
Maar als je hem via de sbs6site bekijk, en je hebt de realplayer gedownload dan bekijk je het filmpje in het scherm............je gaat met je muis naar rechtboven in je afspeelscherm en de realplayerbutton komt in beeld..kan niet anders..probeer maar.

http://netherlands.real.com/player/win/
 
moet ik dan in IE kijken of in de browser van real?

EDIT: bij mij laad hij via de sbs site niet
 
Laatst bewerkt:
Je bekijkt het gewoon in je Browser .. IE in jou geval.
Indien je realplayer hebt geinstalleerd, komt er vanzelf een realplayerbutton boven het kleine afspeelvenster te voorschijnt met daarop" download this video"

bekijk maar eens een ander wel op dit moment werkend filmpje,en je zult zien dat het werkt.
Daarna maar hopen dat peter r de vries morgen ( als het wat minder druk is,wel werkt)
staat ie niet op youtube?
 
dit ga ik zeker proberen!
bedankt!
ik geef morgen antwoord want ik ga nu van de pc af!

mzzl
 
we gaan het voor elkaar maken anders;)
 
hey!
ik heb de video gedownload, maar het is een rm bestand en staat in de afspeellijst van real.
hoe kan ik het overzetten naar wmv?

mzzl
 
download en instaleer het volgende programma (free trail)
http://www.neoretix.com/weblist.htm
start het programma
ga dan nog eens een keer naar hetgene wat je wilt rippen
als het goed is komt het programma nu uit zichzelf te voorschijn vragen waar hij het op wil slaan en ook wat voor type bestand

:edit: heb snel zelf even geprobeerdt en hij vroeg het bij mij wel
 
Laatst bewerkt:
werkt dat ook voor dat wmv bestandje op sbs?
want op de site zie ik youtube staan.
 
op zon beetje alles wat maar met streaming te maken heeft ;) dus ook dat filmpje van jou jah

en zoals ik al zij in mijn eerdere edit , het werkt perfect bij mij
 
fijn,
de link op de sbs site werkt niet meer. nu werkt alleen nog de directe link naar de stream, kan ik hem nog niet rippen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan