Muziek van limewire doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
Hallo ik heb heel veel muziek op limewire gedownload aleen limewire doet het niet meer de liedjes kan ik niet meer beluisteren en ook niet verwijderen??
Ik heb een nieuwe limewire versie gedownload maar het wil niet helpen het liefst wil ik natuurlijk dat ze weer gaan werken maar anders wil ik ze graag verwijderen want het neemt veel beslag in van me kleine schijf :S die al propvol zit.

Dus weet iemand hoe ik ze weer kan laten werken want als ik ze open dan staat er dat het formaat niet beschikbaar is.

en anders hoe ik ze kan verwijderen dan staat er dat de schijf vol is ofzo?


Alvast bedankt:thumb:
 
Maar die "liedjes" kun je toch afspelen met Windows Media Player?
mp3 bestanden?

Grtz.
 
Maar die "liedjes" kun je toch afspelen met Windows Media Player?
mp3 bestanden?

Grtz.

nope dan staat er Windows Media Player kan het bestand niet openen. met geen 1 programma kan ik het beluisteren :confused:
 
nope dan staat er Windows Media Player kan het bestand niet openen. met geen 1 programma kan ik het beluisteren :confused:

Hmm.. als ik jou was zou ik even een virus scanner downloaden en even laten draaien.. (AVG, Avast)
 
Ja, er is iets vreemds aan de hand....
Of je bent je codecs kwijt.

Grtz.
 
Ja, er is iets vreemds aan de hand....
Of je bent je codecs kwijt.

Grtz.

hm zou wel is kunnen ik heb limewire laatst helemaal verwijderd en de nieuwe versie gedownload mischien daarom?
 
Het verwijderen van Limewire alleen mag niets met je codecs doen.
Doen geluiden (systeem) het verder wel goed?

Grtz.
 
Probeer het is met K-Lite-Mega-Codec pack. Mischien dat het na het downloaden & installeren wel weer werkt (ook voor films kijken)
 
doet het helaas ook niet maar het is niet de bedoeling dat ik nieuwe afspeel programma's ga downloaden want ik heb er zat en als ik ze met alemaal niet kan beluisteren licht het niet aan de programma''s en ik kan ze liedjes ook niet verwijdere:confused:
 
het is me gelukt te verwijderen met tuneUp utilities 2008 :) ik zal voortaan me liedjes maar met bearshare downloaden bedankt voor jullie reacties:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan