DVD Lab Pro terug naar menu achter scene

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenzohendriks

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
6
hallo,

Ik heb alle 10 de dvd's van Band of brother gedownload.
Ook heb ik alle 10 srt's voor ondertiteling.

Nu wil ik graag ongeveer 4 dvd's maken met menu voor de films.

Ik heb van alle 10 de dvd's m2v en a3c's gemaakt. (weet niet zeker welke extensie, maar kan ze openen)


Nu ben ik erachter gekomen dat het avi (origineel) 700 mb is en de m2v en a3c 4.7 gig elk.

Nu wil ik dan 3 avi's achter elkaar plakken en zo 1 avi maken wat dan weer m2v en a3c wordt om dat ongeveer 4.7 gig te laten worden.



Nu is mijn vraag:

Kan ik na een scene (iedere film wordt 1 scene) automatisch terug laten gaan naar het menu.


Of is er een andere makkelijkere manier om 4 films op 1 dvd te krijgen?

(originele dvd van band of brothers is ook 4 dvd's met ieder 4 films geloof ik).



Vriendelijk bedankt.

Sorry voor het onduidelijke bericht, maar kan het niet duidelijker maken :p
 
Als je meer video-lengte op een DVD wil krijgen, moet je de hoeveelheid data, en daarmee de beeldkwaliteit verlagen. Die bitrate is standaard zo'n 8000 Kb/s, hoe lager dit getal, hoeveel meer er op een DVD past. Maar het verschil ga je al gauw zien; het beeld wordt oa. minder scherp.
Een andere manier om data kwijt te raken is het geluid; als je geen surround installatie hebt kun je van het 5.1 AC3 - 2.1 maken. Ook van het geluid kun je de bitrate verlagen.

Zelf zou ik niet aan de kwaliteit van zo'n serie gaan zitten, gewoon zou goed mogelijk houden. Evt. kies je voor Dual Layer DVD's. Anders koop je voor €50,- een DVD speler die DIVX afspeelt. Als dat werkt, scheelt het een hoop gedoe..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan