DVD uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
452
Goedenavond allemaal, even een vraagje. Ik heb een DVD met een speciale herinnering erop eindelijk gekregen. Nu wil ik deze uploaden naar mijn PC, hoe kan ik dit doen? Op Yahoo answers staat deze optie: Load DVD into CDROM tray "move" content from that drive to folder on "my documents" then you should be able to send to youtube as attachment. Maar hoe "move"ik that content? Ook is my verteld dat ik speciale software moet kopen. Mijn systeen is Windows Vista Home Basic. Ik heb in het startmenu gekeken, maar kan niets vinden. Mijn idee was dat dat zo even simpel kon, uploaden naar de PC. Is er iemand die kan helpen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank:thumb:
 
Het is niet uploaden naar je pc maar kopieeren naar je pc.

Stop de dvd in je speler. Ga via deze computer naar je dvd speler toe, selecteer alles en kopieer dat naar een plek op je harde schijf.

Maar waarom wil je de inhoud van dvd naar je pc zetten?
 
Dank je wel voor de snelle reactie. De reden dat ik hem naar mijn PC wil hebbenis, dat ik hem dan naar You tube of Photobucket kan transporteren voor een HTML code. Met deze code kan ik hem op mijn Engelse sites plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan