pinnacle studio 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerben_Mulder

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
15
Goedendag,

Ik zit met het volgende probleem... ik kan het alleen helaas niet zelf achterhalen vandaar ik het hier post in de hoop dat .....


Nadat ik klaar ben met het bewerken van .. alle overgangen en muziekjes geplaatst heb wil ik de film op dvd zetten.
Op het moment dat ik klik op schijf maken gaat het proces van start en gaat het programma alles nog bij langs... de status balk (groene balkje) laat ook zien dat hij bezig is... tot het moment dat de pc in één keer uitvalt...
alsof de stoppen eruit vliegen... ik heb hier geen verklaring voor.. aan het vermogen kan het niet liggen... er zit een 400W voeding in.
Heeft iemand ideeën wat hier eventueel de oorzaak van is.
Zo jij... ik hoor het graag :thumb:.

Groeten ,

Gerben
 
Mogelijk is dit een temperatuur/koeling probleem....
Het "omrekenen" van beeldbestanden vraagt nogal wat van de cpu waardoor deze extra warm wordt, dat is geen probleem als de koeling goed is.....
Open de kast en controleer of het koelblok van de cpu vrij van stof is en of de ventilatoren van het systeem soepel ronddraaien....
 
Mogelijk is dit een temperatuur/koeling probleem....
Het "omrekenen" van beeldbestanden vraagt nogal wat van de cpu waardoor deze extra warm wordt, dat is geen probleem als de koeling goed is.....
Open de kast en controleer of het koelblok van de cpu vrij van stof is en of de ventilatoren van het systeem soepel ronddraaien....

Je kon hier nog wel eens gelijk hebben.
Heb hem opengehaald.... drama :shocked:... stof stof en nog eens stof...
Heb het nog niet opnieuw geprobeerd maar het is goed mogelijk
Ik zal het gaan proberen... mocht het alsnog niet werken wil ik je toch bij deze bedanken voor het meedenken.

Groeten

Gerben
 
Zeer wel denkbaar dat dit de oorzaak is...
In cpu's zit een "anti zelfmoord schakeling" waardoor deze in eerste instantie bij oververhitting langzamer gaat werken en vervolgens zichzelf uitzet... Het systeem start daarna opnieuw op....

Veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan