NE-bestand afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ravo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Berichten
77
Hallo,
ik heb een film gedownload en het bestands type is NE. hoe kan ik het afspelen of waarmee kan ik het afspelen?

alvast bedankt

Ravo
 
Geef de volledig naam eens van dat bestand, incl. de 3 letters echter de punt
 
NE-bestand

staat bij, bestandstype: NE-bestand
verder staat niks bij.
 
ik weet niet waarom ik die bijlage niet kan zien als ik het upload. maar staat bij dat het een NE-bestand is verder niks.
dat is eerste x dat ik zo een bestand download. normaal is het meestal AVI of DVD bestand.
 
Geef nou gewoon even antwoord en type even de volledige naam van het bestand hier neer, incl. de 3 letters achter de punt, dat is toch niet zo ingewikkeld???????
 
kijk als ik op eigenschappen klik krijg ik het volgende:
bestandstype: NE-bestand

openen met: onbekende toepassing
en verder staat allen bij wanner die gemaakt is en in welke locatie.
ik snap er zelf ook niks van. deen bestand krijg. er staan ook geen 3 letters achter de punt.
 
Bij mapopties even: vermelding bekende bestandstypen weergeven inschakelen, dan zie je wel de drie letters achter de punt en is het probleem zo opgelost!
 
ik heb het geprobeerd maar de bestaand geeft nog steeds hetzelfde aan:shocked:
 
Doe me nu eens 1 pleziier en type hier even de volledige naam van dat bestand, sorry, laatste keer dat ik het fraag
 
A_VERY_SPECIAL_LOVE__2008___PINOY__DVDRiP_DivX_SofEngSubs__Tagalog__WingTip.part1_www.softarchive.ne

dat is de naam van het bestand.

het bestand is in 8 delen gesplitst. als ik op eigenschappen klik krijg ik gewoon NR-bestand te zien.

sorry voor het ongemaak....
 
ik bedoel NE bestand te zien. als u wilt dan kunt u het bestand zelf downloaden bij softarchive.net en kunt kijken wat ik bdoel...
 
He he

Het bestand is in acht delen gesplistt, dus eerst uitpakken en samenvoegen, daarna krijg je 1 bestand dat het wel doet!

Was dat zou zo moeilijk?
 
de probleem is dat ik ze ook niet uit kan pakken. moet ik ze dan eerst inpakken in winraar en daarna weer uitpakken?

of kan ik het op andere manier doen?

alvast bedankt
 
Uitpakken met winrar gewoon, 1x rechtsklikken op 1e bestand en kiezen voor uitpakken
 
Inderdaad un-rarren, maar dan wel dit gedeelte '_www.softarchive.ne' , weg halen. Dat doe je door op het bestand met de R. muis te klikken, en in het menu 'naam wijzigen' kiezen.

Het is een zgn. 'part.. '-bestand (= een soort zip, samen vormen de 8 delen 1 bestand)
Wat daar achter staat is reclame, en hoort 'www. softarchive .net' te zijn :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan