DVD's downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
4.683
weet iemand een goede plaats om DVDs te downloaden i.p.v gewoon muziek?
(virus vrij graag:p)
 
Goed zoeken, op Helpmij zul je geen links krijgen.
 
weet iemand een goede plaats om DVDs te downloaden i.p.v gewoon muziek?
(virus vrij graag:p)

Gebruik torrents, als je dit zoekt: Torrents downloaden uitleg dan vind je een hoop, je kan me ook mailen dan kan ik er meer over vertellen: *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet wanneer je gewoon bij je eigen internet provider terecht kunt, dan kost het niets!!!

hoe weet ik dat, of hoe kom ik daar in ? :O
ik doe nu alles via mininova, maar dan games software en films, etc..
 
Het Net heeft een eigen Nieuwsserver waarvan jij gratis en met je volledige internet snelheid kan downloaden. In mijn link lees je precies hoe het werkt!
 
ik moet dan naar binaries.news.hetnet.nl maar die pagina doet het niet :eek:


EDIT het was:: binaries.news.hetnet.nl (doet het niet)
 
Laatst bewerkt:
ik moet dan naar binaries.news.hetnet.nl maar die pagina doet het niet :eek:


EDIT het was:: binaries.news.hetnet.nl (doet het niet)

Nee, je moet eerst goed de handleiding van mijn link lezen, zo werkt het niet....
 
moet ik bij SABnzbd bij het tabblad configs > servers bij

host binaries.news.hetnet.nl
en poort 119 gebruiken ???
 
op zoekmachines intypen
*naam* torrent ofzo. en dan een beetje een goeie torrent uitzoeken waar veel goeie reacties bij staan?
Bij een aantal torrent sites waarvan ik geen namen noem, want dat mag niet, heb je ook thanks. Daar moet je naar kijken, en natuurlijk of er bronnen zijn, 'seeds' op die sites genoemd.
 
het werkt nu allemaal, maar ik vind utorrent veiliger en makkelijker,
de snelheid blijft bij mij rond de 150 kb/s bij beide progs..
 
het werkt nu allemaal, maar ik vind utorrent veiliger en makkelijker,
de snelheid blijft bij mij rond de 150 kb/s bij beide progs..

Utorrent is zeker niet veiliger en makkelijker!
Allereerst komen op de torenttrackers veel meer troep en rotzooi voor dan op Usenet.

Daarnaast is van nieuwsgroepen downloaden met b.v. Grabit wel heel erg eenvoudig, tenminste... wanneer je even de moeite neemt de eerder gegeven handleiding door te lezen.
 
Utorrent is zeker niet veiliger en makkelijker!
Allereerst komen op de torenttrackers veel meer troep en rotzooi voor dan op Usenet.

Daarnaast is van nieuwsgroepen downloaden met b.v. Grabit wel heel erg eenvoudig, tenminste... wanneer je even de moeite neemt de eerder gegeven handleiding door te lezen.

Heb sinds kort grab-it, heb heel lang gedownt via torrents .. maar nieuwsgroepen is echt een GROTE VOORUITGANG!

De nadelen vind ik wel dat het soms veel moeilijker zoeken is om iets te vinden, en dat je het telkens moet updaten.. maar daar heb je dan wel snelle downs tegenover!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan