Sony Vegas hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
124
Sinds kort ben ik van Pinnacle Studio 11 overgestapt naar Sony Vegas 8 omdat iedereen me vertelde dat dit programma een stuk stabieler is dan Pinnacle. Hier merk ik echter weinig van, want ook Sony Vegas hapert en schokt ontzettend. Tijdens het editen heb ik hier niet veel last van en loopt het programma gewoon soepel. Maar het programma heeft vooral moeite met het afspelen van de fragmenten die ik op de tijdlijn heb geplaatst. Hoe kan dit? Ligt het er misschien aan dat het Xvid-bestanden zijn?

Ik denk niet dat het aan mijn laptop ligt aangezien deze wel aan de systeemeisen van het programma voldoet. Het gaat om een Sony Vaio VGN-FZ11S, Intel Core 2 Duo 1.8 GHz processor, 2 GB Werkgeheugen, NVIDIA GeForce 8600 GT Videokaart, 160 GB 5400 rpm harde schijf.

Als ik een externe harde schijf aan mijn laptop koppel zou het video bewerken toch sneller moeten gaan. Hebben jullie misschien suggesties voor een goede externe harde schijf?

Heeft iemand misschien een idee hoe ik het schokken en haperen kan verhelpen? Sony Vegas is namelijk zeker een geavanceerd programma en biedt wat mij betreft meer mogelijkheden dan Pinnacle Studio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan