"Webpagina kan niet worden weergegeven"

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
91
De laatste tijd komt het geregeld voor dat wanneer ik Internet Explorer wil openen ik het bericht krijg: "De webpagina kan niet worden weergegeven". Er verschijnt dan een menu om de verbindingsproblemen vast te stellen. Als ik dat start duurt het meestal een paar minuten en is de verbinding weer hersteld. Ligt dit aan mijn pc of ligt het probleem bij de provider? Ik heb Windows XP en een vaste lan verbinding (kabel Ziggo). Wie weet het? Alvast bedankt voor de moeite.
 
Als het bij alle pagina's is dan waarschijnlijk provider. Hoor nogal klachten over Ziggo.
Probeer eens je modem te resetten. (Stekker eruit en enige minuten wachten.) Wil wel eens helpen.
 
Webpagina kan niet worden weergegeven

Bedankt Ad voor de snelle reactie. Ik heb het modum al een keer gereset. Nadat ik geprobeerd had de verbinding te herstellen, gaf het menu mij het advies dat jij ook gaf: stekker van het modum eruit en een paar minuten wachten en weer aansluiten. Daarna kwam de verbinding weer tot stand. Meestal lukt het direct met "verbinding herstellen", maar het is wel irritant als je dat steeds moet doen.
Groet,
Frans
 
Ja is inderdaad irritant. maar jij hebt dan wel weer internet. Aangezien het telkens gebeurt houd ik het toch op je provider. Misschien lost Zigo het probleem snel op en ben je van de ellende verlost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan