Meerdere foto's op 1 jpg bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom Desmet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
2
Hoi,

voor kerstmis zouden wij foto'tjes willen laten afdrukken (bij Colruyt of zo) om in een plexi sleutelhanger te stoppen (formaat 3x4 cm)

ik weet nu niet hoe ik meerdere foto's op 1 jpg kan plaatsen zodat we niet per foto'tje een afdruk moeten laten maken

iemand raad? :confused:

alvast bedankt!

Claudine
 
Miss. heb je hier wat aan anders met een van de vele foto bewerkings programma's of software die bij een printer geleverd is.

Grtz.
 
Tom Desmet,

Ik weet nu niet hoe ik meerdere foto's op 1 jpg kan plaatsen zodat we niet per foto'tje een afdruk moeten laten maken. (formaat 3x4 cm)

Je kunt een nieuw blad (Canfast) aan maken en daar je foto heen slepen.
Dit is wel even puzzelen (blad maat) omdat je foto groot is.
Als je eerst de foto verkleint zal dat beter gaan maar kijk wel uit met de resolutie (dat het niet blokkerig wordt.
Ik denk dat er op een briefkaart (10x15 cm) wel 6 of 8 op gaan.

Suc6 er mee,
 
Miss. heb je hier wat aan anders met een van de vele foto bewerkings programma's of software die bij een printer geleverd is.

Grtz.
Heb ik het juist voor dat dit in Vista is? Is dit in windows XP ook mogelijk?
Sorry, maar ik ben een groentje en ik zit al een uur of 2 te zoeken. Ik doe mijn best :confused:
 
Heb ik het juist voor dat dit in Vista is? Is dit in windows XP ook mogelijk?
Sorry, maar ik ben een groentje en ik zit al een uur of 2 te zoeken. Ik doe mijn best :confused:

Ging er gemakshalve van uit dat je Vista had draaien.......werkt dacht ik niet onder XP.
Blijft over dat je op zoek moet naar een fotobewerkingsprogje.

Grtz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan