Ondertiteling bestaat uit 4 regels !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DFS

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Berichten
49
Hallo,

Soms download ik een film met ondertiteling.
Ik heb een simpele breedbeeld Daewoo tv en een mediaplayer gekocht.
Film is prima te volgen, maar de ondertiteling beslaat soms wel bijna het halve scherm (ik overdrijf nu een beetje, maar goed).
Een goede ondertiteling bestaat uit 2 regels, maar ik heb er soms wel 3 of 4.

Nu heb ik al veel ondertitel-edit software erop los gelaten, maar het probleem kan ik maar niet verhelpen.

Ligt dit aan mijn tv? Ligt het aan de mediaplayer? Of bestaat er ook software om ondertiteling breder te maken, waardoor ik alles tot max 2 regels kan reduceren.

Ik heb al uitgetest dat mijn tv voor de bovenste regel maximaal 31 karakters (leestekens) kan hebben en voor de onderste 27.
Hoe kan ik hier meer van maken?
 
Gaat het om ondertiteling van DVD's of van DivX? Bij deze laatste kun je op sommige mediaplayers de grootte en de hoogte van de ondertitels instellen.

Grtz.
 
Het gaat om DixX.
Kan jij een aantal mediaplayers noemen, waarmee dit zeker kan?
 
Het gaat om DixX.
Kan jij een aantal mediaplayers noemen, waarmee dit zeker kan?

Met deze kun je de ondertitels die als .srt bestand bij de DivX gevoegd zijn volledig instellen. Niet als ze meegebrand (vast in AVI) zijn natuurlijk.
Heb hem zelf dus ervaring uit de eerste hand:) Miss. kan het met meerdere spelers.....

Grtz.
 
Geweldig ding man !
Die van mij is ook 500 gB, maar verder kan die van jou alles twee keer beter. Ook nog draadloos !

Ik ga ervoor sparen, hehehe.
Thanks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan