Brand Programma Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasinje

Banned
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
130
Hey Iedereen

Ik heb een probleempje :S

Ik heb tot nu toe al 2 Programma's gebruikt om Films op Dvd te krijgen ( = Convertxtodvd , Diko )

Maar geen 1 van de 2 voldoet aan men wensen :p

Ik wil gwn Mijn Avi Film en meestal 2 Srt Ondertiteling bestanden op een Dvd krijgen met Perfecte Kwaliteit.

Convertxtodvd is niet slecht maar de kwaliteit kan beter :/

En Diko is goed van kwali maar hij kan maar max 1 Ondertiteling doen per film :/

Dus ik vraag hier geen om een GRATIS Programma das van 1 Avi bestand en 2 srt bestanden 1 Perfecte Dvd kan maken

Bedankt

Groeten Jonas
 
Laatst bewerkt:
superdvdcreator98yj3.jpg


Main features :

* Create DVD from AVI/MP4/WMV/DivX/Xvid/Asf/Ogg/3GP/RM/RMVB, QT(MOV), MPEG1/2, VOB , MJPEG files. Support 132 different video formats.
* Convert and burn MP4 AVI WMV to DVD, DivX to DVD, Rm/RMVB to DVD, MOV to DVD, MOD to DVD, etc.
* Easy cut and merge video file, set the video clips begining and ending time you have a choice to create DVD from any part of the video. Even create DVD to your hard disk, you can edit and burn it later.
* Support 16:9 Widescreen TV and 4:3 standard TV.
* Burn Media file to DVD Disc. support disc media: DVD+/-R, DVD+/- RW, DVD DL+R, DVD DL+/-RW, etc.
* High picture quality and fastest converting speed. Build DVD in 40 mins.(depends on your system speeds)
* Create DVD Menu: Custom and automatic chapter menu and title menu creation.
* Easy to mux DVD Subtitle files (*.srt ), create a DVD with subtitle.
 
Laatst bewerkt:
Mischien een rare vraag maar mag ik weten waarom je twee subtitles bij 1 film wilt doen?
 
Ben een tijdje bezig geweest met te zoeken naar een gratis brand programma die ook ondertitels erbij brand maar heb nooit iets kunnen vinden...
 
Eerst even de basis:

de kwaliteit van een Avi wordt nooit beter/cq perfect bij het omzetten naar DVD!!
 
Gewoon omdat het zo is. De kwaliteit is de kwaliteit en die maak je nooit meer beter!
 
Gewoon omdat het zo is. De kwaliteit is de kwaliteit en die maak je nooit meer beter!

Jah da weet ik ook wl é maar de Avi File is Perfect van kwaliteit ma ik wil gwn een Goeie Dvd Maken van max 4.7Gb zodat ik de Avi en srt bestanden definitief kan verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan