bij afspelen video: "open file failed"

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasstouten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
15
bij elke video die ik op mijn pc probeer af te spelen met het programma mpcstar krijg ik de foutmelding: "open file failed"

ik heb pas geleden mijn c-partitie geformatteerd en opnieuw windows xp prof. geinstalleerd en zit nu op sp3. Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad. Windows media player en winamp geven geen errors maar spelen ook niet af....
volgens mij las ik iets op een forum dat dit te maken kan hebben met pas geinstalleerde besturingssystemen...

heb ook nog even geprobeerd videobestanden van beide partities te spelen, maakt niets uit...

weet iemand meer van deze foutmelding en hoe ik het oplos?

alvast dank!

Jonas
 
dat zal ik eens proberen, maar al deze films stonden op mijn partitie en kon ik voorheen wel afspelen(met mpcstar). mpcstar is nml ook een topprogramma, heb nog nooit een bestand gehad dat hij niet kon afspelen....
 
ik heb de vlc-speler geinstalleerd. deze werkt wel, maar de kleuren kloppen niet en bij het zoeken in de film gaat alles zeer traag. Ik heb divx-speler ook geinstalleerd die speelt redelijk wat films zonder probelemen af.

ik had voorheen echter ook divx, en nam toen nero showtime, en later mpc-star, omdat deze programma's veel meer afspelen...

ik weet dus nog niet wat nu het probleem is en hoe ik het oplos...?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan