gedownload instal bestand uitvoeren mislukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasstouten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
15
elke keer als ik een programma wil installeren en ik klik op download en kies vervolgens voor uitvoeren krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item."

Het is mijn pc en ik heb dan ook de enige rechten. Ik hoef toch niet als administrator in te loggen om een klein progje als deamon tools te installeren? Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad en vind het maar vreemd. Het instal bestand downloaden en vervolgens vanaf bijvoorbeeld het bureaublad uitvoeren werkt zonder problemen. Ik wil het echter doen zoals ik het altijd kan, namelijk als temporary file meteen installeren.

Kan iemand me hiermee verder helpen?

Hoop het maar...!:rolleyes:
 
elke keer als ik een programma wil installeren en ik klik op download en kies vervolgens voor uitvoeren krijg ik de volgende foutmelding:

"Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item."

Het is mijn pc en ik heb dan ook de enige rechten. Ik hoef toch niet als administrator in te loggen om een klein progje als deamon tools te installeren? Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad en vind het maar vreemd. Het instal bestand downloaden en vervolgens vanaf bijvoorbeeld het bureaublad uitvoeren werkt zonder problemen. Ik wil het echter doen zoals ik het altijd kan, namelijk als temporary file meteen installeren.

Kan iemand me hiermee verder helpen?

Hoop het maar...!:rolleyes:

Vista?
check toch maar voor de zekerheid je rechten.
probeer anders eens "opslaan" i.p.v. uitvoeren. Kun je beter zien waar het fout gaat.


Succes
 
Laatst bewerkt:
geen vista.....xp prof. sp3,

en hoe zou ik kunnen zien waar het misgaat bij opslaan? ik krijg dan namelijk geen enkele foutmelding...
 
jawel, maar ik ben hier om een probleem op te lossen, en niet om het te omzeilen, ik was er zelf idd achter dat het kan met oplsaan, maar mn pc doet meer rare dingen na opnieuw installeren, dus ik wil weten wat er achter steekt.....;)
 
Rechtermuisknop --> uitvoeren als administrator

Dat helpt meestal..
 
oke, dank voor de tip! maar weet je hoe het komt dat het niet op de normale manier kan? is er iets mis met de temporary files? Ik wil het graag oplossen, want zoals ik al zei zijn er meer van dit soort dingen, en straks heb ik weer zo'n pc met uitzonderlijke handleiding:D, en ik heb m pas opnieuw geinst....
 
Naja, ik heb het probleem zelf ook ;)

Het ligt er waarschijnlijk aan je windows dat de instellingen te zwaar zijn ofzo.
Het ondersteunt niet alle bestanden, alleen degene met een digitale handtekening.. :thumb:
 
okay, dan weet je al meer dan ik!;), maar niet hoe je het oplost? jammer, kom allemaal rare dingen tegen nu, programma's die niet willen installeren....
 
heb het nu ook als ik bv een kladblokbestandje van mn bureaublad wil openen dat ik gisteren heb gemaakt.....:eek:
 
om het nog maar even onder de aandacht te brengen....

eerstgenoemde foutmelding krijg ik zo nu en dan ook bij andere bestanden, en even later kan eht zijn dat ik het wel weer kan openen...heel vreemd..enig idee anybody?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan