losse mpeg bestanden na converteren winavi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnieuwelaar

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Berichten
29
wie kan mij helpen?

ik ben sinds kort aan de slag gegaan met het omzetten van AVI bestanden zodat ik ze op DVD kan zetten. dit ging telkens goed, maar nu heb ik de film lord of the rings omgezet met WINAVI en ik krijg een aantal losse bestandjes. na het omzetten met WINAVI krijg ik de volgende bestanden:
naamloos.jpg

de bovenste bestandjes zijn mpeg bestandjes. als ik ze afspeel zie ik kleine losse stukjes film. ik heb geprobeerd deze film te branden op dvd maar dit lukte niet. ook heb ik geprobeerd om hem opnieuw te converteren maar ik krijg telkens hetzelfde resultaat.
ik kan nergens vinden wat hier de oorzaak van is.

kan iemand me heel erg alsjeblieft helpen??? wil deze film heeeel graag op DVD hebben namelijk!
alvast bedankt voor de genomen moeite!
marijn
 
de eerste bestanden zijn tijdelijke bestanden die het programma waarschijnlijk tijdens het converteren nodig had. Deze heb je zelf niet van doen. De onderste 3 bestanden zouden normaal je DVD-film moeten zijn. maar deze bestanden zouden normaal samen rond de 4GB moeten zijn, wat hier niet het geval is. het je bij output bron wel voor DVD5 gekozen?
Probeer anders eens je DVD te branden zonder de eerste tmp bestanden.

groetjes
 
hey fabrice,

dank je wel voor je supersnelle reactie! ik ben nu al blij dat ik me voor dit forum in heb geschreven! ik heb volgens mij wel voor dvd-5 gekozen ja. maar ik ga het meteen proberen zonder de tijdelijke bestanden! je hoort wel of het gewerkt heeft!
tot zo ver mega bedankt!
groetjes marijn
 
gelukt!

jippie het is gelukt!

ontzettend bedankt! moet ik deze vraag nu ook nog sluiten ofzo? of juist open laten staan voor mensen die dezelfde problemen ondervinden?

bedankt in ieder geval!
groetjes, marijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan