externe harde schijf in netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
we hebben in de netwerkkast nog een externe harde schijf staan ( 320 gb Lacie) met netwerkaansluiting. Die willen wij graag gebruiken als opslag voor de 8 computers op het netwerk. Ik heb dat ding aan de 12 poorts router gehangen en weet totaal niet hoe ik dat ding nu moet benaderen. We hebben een eenvoudig windows netwerk (xp prof sp3), de pc's hebben we voor gebruikers dichtgetimmerd met ms steady windows.
 
Miss. kun je hier een handleiding van de LaCie dowl. waarin eea. wordt uitgelegd.....

Grtz.
 
we hebben in de netwerkkast nog een externe harde schijf staan ( 320 gb Lacie) met netwerkaansluiting. Die willen wij graag gebruiken als opslag voor de 8 computers op het netwerk. Ik heb dat ding aan de 12 poorts router gehangen en weet totaal niet hoe ik dat ding nu moet benaderen. We hebben een eenvoudig windows netwerk (xp prof sp3), de pc's hebben we voor gebruikers dichtgetimmerd met ms steady windows.

Hoi,

Zéker in een bedrijfsomgeving niet aan te raden voor centrale opslag of backup.
Zie de reviews bij het type dat jij bedoelt, maar ook bij de andere van LaCie .....

http://www.kieskeurig.nl/harde_schijf/lacie/ethernet_disk_mini_320gb/reviews/262880/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan