Verkeerde Media Player?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maffio

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
26
Ik heb vanmiddag de film 'Wanted' gedownload. Nu ik hem probeer af te spelen komt er een error in beeld:
'Error - Incompatible Media Player. It seems like your Media Player is not compatible with this media file. Please get an up to date Media Player to watch this media file. You should visit http://divxmovienow.com to download the recommended Media Player!
Dit is geen pop up ofzo, maar deze error staat in een filmpje in beeld van 3:20. Maar het gekke is dat de film 707MB is, het lijkt mij dat dat niet alleen een filmpje van 3:20 is. Ik heb het geprobeerd met BS-Player, Media Player en MP Classic.
Is dit een soort virus ofzo, of gewoon een verkeerd gedownloade film? Het lijkt mij niet echt serieus omdat de error in een filmpje staat.

Iemand die hier iets van af weet?

Groet, Maffio
 
Ik heb het geinstalleerd maar het laat nog steeds de error zien :confused:.
 
heej maffio

je ken better de film weggooien want wat je nu gedownload heb is niet de film die je wou zien
maar eerder een reclame filmpje

wat je ken doen voor dat je een film download is eerst te gaan zoeken op www.vcq.com
op die site ken zien welke groep de film verspreid en daarmee heb je minder kans dat je
troep download

succes afz wasp
 
Dank voor je reactie. Ik heb hem maar verwijderd en een nieuwe gedownload, al vond ik het wel raar dat het 707MB was voor een filmpje van 3 minuten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan