vraag over gesproken bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
261
Beste pc helpers,
Ik heb op mijn pc een microfoon aangesloten en op die microfoon zit een knop en als ik die indruk dan kan ik een gesproken tekst versturen,heel leuk om te doen vind ik.Die tekst komt dan aan in een bijlage van een e-mail en begint met een aantal getallen en eindigd met mp3.Dit laatste noemt men dacht ik een extensie klopt dat?
De ontvanger van de mail met de bijlage er in moet dan 2 keer klkken op de bijlage en dan wordt de Windows media player geopend zag ik.Is er ook een mogelijkheid om dat wanneer iemand op die bijlage klikt dat dan het ingesproken bericht in een ander programma wordt geopend,wie weet dat en kan mij het stap voor stap uitleggen?Voor de duidelijkheid het merk van de microfoon is Gembird en het type is eMic Pro.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak
 
Extentie klopt helemaal, zo heet dat :)

Wat is nu je vraag precies? Je wilt dat het MP3-bestand bij de ontvangen in een ander programma dan Windows Media Player (WMP) wordt geopend?
 
Ja dat wil ik inderdaad,mits dat kan.Ik dacht dat in het verleden wanneer ik iemand een gesproken bericht versuurde dat die persoon dan in zijn e-mail bericht een engelstalige link kreeg en daar op moest klikken en toen het gesproken bericht hoorde.Ik weet niet meer waar dat bericht zich toen in opende maar ik weet wel zeker dat er in het e-mail bericht een engelstalige link stond waar desbetreffende persoon toen op moest klikken.Als ik dus nu een gesproken bericht stuur dan ziet diegene dat bericht in een bijlage staan met als extensie mp3.waarom dat nu zo is en vroeger dus als link in een e-mail bericht aan komt weet ik dus niet.
Voor de duidelijkheid: ik heb een microfoon waar ik het bericht in spreek van het merk Gembird en dan type eMic Pro dus niet eMic Pro USB daar schijnt op de een of andere manier verschil in te zijn.De software is voor mij helaas engelstalig,die taal ken ik nauwelijks.Op de volgende site zag ik wel informatie over het merk microfoon wie weet bent u en ik daar mee geholpen.Vriendelijke groet Tunica/Sjaak
http://www.emic4all.com/default.aspx
 
Zo'n MP3 bestand kan door allerlei programma's worden geopend. In plaats van dubbel klikken kun je er met de R.muis 1 maal op klikken. In het menuutje wat je dan ziet kies je voor 'openen met'. Hierna kun je een ander programma als WMP selecteren. Met dubbelklikken de MP3 afspelen met het programma van je keus kan waarsch. ook. Daarvoor moet in de instellingen van het afspeelprogramma bij '(mime-) bestandstypen' de MP3-extensie gekoppeld worden aan dat programma. In WMP zet je die functie uit, dit om conflicten te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Geachte vandahl,
Bedankt voor uw bericht ik heb het begrepen.Groet Tunica/Sjaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan