Ipod Nano II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dyon22

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
44
Hallo,

Ik heb een Ipod Nano van de 2e editie ( vierkant model)

Ik loop eigenlijk tegen een terugkerend probleem aan. Het probleem is dat de Ipod verscheide nummers maar een paar seconden afspeelt en vervolgens afbreekt en verder gaat met een volgend nummer. De nummers op de PC geluisterd en daar zijn ze gewoon volledig..... Iemand enig idee hoe dit kan en wat er aan te doen is ? :confused:
 
Je nano staat op de intro stand. Daarbij worden alleen de eerste (meestal) 30 seconden afgespeelt. Dat is tenminste het eerste waar ik aan denk als ik jou vraag lees.

In jou handleiding staat wel hoe je die setting kan veranderen, want zelf heb ik geen ipod.
 
Hallo,

Ik heb een Ipod Nano van de 2e editie ( vierkant model)

Ik loop eigenlijk tegen een terugkerend probleem aan. Het probleem is dat de Ipod verscheide nummers maar een paar seconden afspeelt en vervolgens afbreekt en verder gaat met een volgend nummer. De nummers op de PC geluisterd en daar zijn ze gewoon volledig..... Iemand enig idee hoe dit kan en wat er aan te doen is ? :confused:

mm.. een vierkante 2e editie?

Is het de 2e:
ipod_nano_2g_3.jpg


of 3e:
ipod_nano_3rd_9.jpg



Het heeft weinig te maken met de vraag maar volgens mij is het de 3e die je bedoelt?!
 
Foutje inderdaad de 3e editie:eek:

En wat betreft de intro modus hij doet het niet bij alle nummers ik denk dat hij 70 % van de nummers volledig afspeelt maar 30 % maar een klein deel hoe lang dat afspelen duurt verschilt ook per nummer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan