Movie Maker na opslaan geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Berichten
80
Ik heb een probleem(pje) met Windows Movie Maker. Als ik gewoon een paar filmpjes en foto's toevoeg (al die filmpjes zijn gewoon met Media Player af te spelen) gaat alles normaal. Kan in het voorbeeld rechtsboven gewoon alles afspelen.
Nadat ik het heb opgeslagen (.wmv) kan ik het gewoon openen. Het geluid en de foto's doe het gewoon, maar al het beeld van de filmpjes is verdwenen... De bestandsgrootte is ook 4x kleiner dan hij bij het maken voorspelde.

Heb al via google gezocht, las daar alleen dat het aan de codecs zou kunnen liggen. Heb K-Lite geinstalleerd, maar helpt niets.

Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
 
Ik heb een probleem(pje) met Windows Movie Maker. Als ik gewoon een paar filmpjes en foto's toevoeg (al die filmpjes zijn gewoon met Media Player af te spelen) gaat alles normaal. Kan in het voorbeeld rechtsboven gewoon alles afspelen.
Nadat ik het heb opgeslagen (.wmv) kan ik het gewoon openen. Het geluid en de foto's doe het gewoon, maar al het beeld van de filmpjes is verdwenen... De bestandsgrootte is ook 4x kleiner dan hij bij het maken voorspelde.

Heb al via google gezocht, las daar alleen dat het aan de codecs zou kunnen liggen. Heb K-Lite geinstalleerd, maar helpt niets.

Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

Hallo bassie,
heb jij die filmpjes dan nog wel op je computer staan? want die heeft hij nodig om het af te kunnen spelen.

DJdiedie
 
Ja, ze staan er gewoon op op dezelfde plek.
Maar, dat is toch met PP zo? Want via WMM maak je gewoon een filmpje, waarin alles toegevoegd word.
 
Inmiddels is het (eindelijk) opgelost via een hele omweg.

Eerst heb ik alle aparte video's geopend in WMM en elke apart opnieuw opgeslagen. Daarna heb ik in het originele project de video's vervangen met de nieuwe. Tevens heb ik er 1 moeten verwijderen aangezien die echt niet wilde, wat ik ook deed. Maar uiteindelijk werkt nu...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan