Liedje Bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnimeTiger

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
7
Heb een vraagje voor de muziekbewerkers:
Ik heb een stukje mp3 gedownload uit een serie, het liedje is erg mooi.
Maar het probleem is, je hoort zee geluiden, gepraat, geschuif en geruis er door heen.
Zou iemand voor mij dat weg kunnen halen want het liedje zelf is nooit uit gegeven terwijl het zo mooi nummer is. En Ik ben een ramp in het bewerken van muziek, heb het meerdere malen geprobeerd en ik verknal het steeds weer :(
Zou iemand alsjeblieft eht voor mij willen doen? 1 van jullie zouden mij heel erg blij mee maken.....omdat dit nummer bepaalde emoties en herinneringen aan mij geven.

Dank jullie wel.
 
vraag

Waarm zouden al deze geluiden door een mooi nummer gaan?
 
het is een Japans nummer.
Het komt van een animatir serie: '' Full Moon wo Saga s h i t e'' ( heb er spaties door heen moeten doen anders leek het op een scheldwoord )
Het liedje heet Myself maar is gezongen door een jongen die Ta k u t o heet in de serie. ( heb er spaties door heen moeten doen anders leek het op een scheldwoord )
Op youtube vind je velen filmpjes van hem. Zelf heb ik de mp3 al alleen met die herrie er door heen.....:(
 
Laatst bewerkt:
Nee, een mededeling: ik meen een stukje gevonden te hebben. Misschien wil je er eens naar luisteren of dat de goede is. Waar mag het heen?
 
Helaas niet...maar alsnog bedankt ^^
Heb degene opgestuurd wat het wel is en je hoort ook meteen waarom ik hem bewerkt wil hebben ^^
 
Glashelder, ik vraag mij alleen of die wel bestaat. Het lijkt mij een soort musicalachtig stukje waarin die geluiden (zee, wind etc. etc. gewoon thuishoren) of weet je zeker dat er een "kale" versie bestaat?
 
nee die bestaat niet....helaas....Ik weet dat er programma's er zijn om die overige geluiden eruit te kunnen halen....en dat alleen de zang en het muziekje blijft....ik heb zelf meerdere pogingen gewaagd om het zelf te doen....maar ben daar echt een complete natuurramp erin.
 
Helaas, ook dat soort bewerkingen is niet voor mij weggelegd. Wellicht dat een echte mediabewerker jouw topic een deze dagen leest en hierop reageert.
Succes!
 
liedjes bewerken

ik heb een probleem ik heb namelijk een liedje maar er moet iets tussen uit.
Het is namelijk te lang en het moet 1.24 minuten duren en het duurt nu 1.34 het scheelt niet veel maar het moet tog.
Ik heb het al met verschillende progamma's geprobeerd maar dan kon ik het niet op een CD zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan