3,5 "multimedia player

Status
Niet open voor verdere reacties.

maluku24

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
6
hallo,

ik heb een 3,5 "multimedia player gekocht en volgens de beschrijving moet ik eerst nieuwe mapjes maken op deze hardeschijf en dan in die mapjes de mappen audio en video zetten. vervolgens sluit ik het apparaat op mijn tv aan. Als het goed is, kun je dan de films die ik op de harde schijf had gezet, selecteren. tot mijn verbazing geeft het apparaat aan dat er niks op staat?

kan het zo zijn dat wanneer je nzb films download hij deze niet kan lezen?

hoe krijg ik deze films op mij tv afgespeeld???
 
Ehh, verdiep je eens in NZB bestanden.................. Klik. dan weet je denk ik waaróm de player ze niet af kan afspelen.
 
Laatst bewerkt:
ik had gehoopt dat iemand mij het 1 en ander kon uitleggen.. nu verwijs jij mij naar een site en ben ik nog niks wijzer... je zou mij enorm helpen hoe ik die films wel kan afspelen op mijn tv.
 
Jawel, je bent een heleboel wijzer geworden over NZB bestanden. Er wordt daar toch uitgelegd wát een NZB bestand is? (en waaruit je vervolgens kunt afleiden wat het niet is..............)

Wat dacht je ervan om de handleiding van het apparaatje erbij te pakken en te lezen welke bestanden het af kan spelen? Ik schat in .avi .mp3 .wav etc. etc. etc.

Nog maar ééntje dan : Klik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan