sommige foto's worden niet geplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

memhersan

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
28
Hoi,
Dit probleem hoor ik eigenlijk bij mijn provider neer te leggen maar aangezien de helpdesk daar kennelijk te onervaren mee is en ik dus geen duidelijke oplossing krijg paalts ik hier mijn probleem. Ik zat altijd bij de provider Home.nl maar zoals iedereen weet is die opgegaan in ZIGGO. Ik had nooit problemen met het materiaal overbrengen op mijn website, dat moet ik Home nageven maar sinds ik overgeleverd ben aan Ziggo is het helemaal mis en zij lossen het probleem maar niet op. normaal genomen plaats ik foto's zonder enige moeilijkheid op mijn website(frontpage) maar sinds Ziggo vertoond mijn site kuren, sommige foto's worden keurig geplaatst en sommige willekeurige foto's plaats ie niet. Ik plaats de foto's altijd door de bestanden gewoon naar mijn publieke homedrive te slepen, nooit wat mis mee maar nu?
weet iemand van jullie of iemand die ervaring heeft met Ziggo hoe ik dat probleem kan oplossen?
Bedankt alvast Ton:thumb:
 
Hoi,

Mogelijk betreft het foto's die een bepaalde maximumgrootte overschrijden .....
 
foto's op frontpage!!!!

Ik heb ook problemen met foto's op mijn website te plaatsen.Het ging tot dusver heel goed maar nu kan ik veel foto's niet meer erop krijgen.Ik heb nu ook Ziggo voorheen @home.Ik heb al gebeld naar de service dienst om te vragen hoeveel opslag ik heb,maar dat weet ook niemand te vertellen. Ik heb het basis abbonnement.Wie kan mij helpen?Gr

Mijn website is www.vanboyvital.tk
 
geen foto's meer op de website!!!

Ik heb ook problemen met foto's op mijn website te plaatsen.Het ging tot dusver heel goed maar nu kan ik veel foto's niet meer erop krijgen.Ik heb nu ook Ziggo voorheen @home.Ik heb al gebeld naar de service dienst om te vragen hoeveel opslag ik heb,maar dat weet ook niemand te vertellen. Ik heb het basis abbonnement.Wie kan mij helpen?Gr

Mijn website is www.vanboyvital.tk
 
Hoi,

Mogelijk betreft het foto's die een bepaalde maximumgrootte overschrijden .....

HET MAAKT NIET UIT WANT IK KAN STEEDS WEER OPNIEUW DEZELFDE FOTO'S PLAATSEN. HIJ WISSELT STEEDS VAN FOTO'S DIE NIET GEPLAATST WORDEN. DE ENE KEER PLAATST HIJ FOTO'S 1,2,3,4 SLAAT IE FOTO 5 OVER, 6 WORDT WEER GEPLAATST EN 7 OF 8 WEER NIET. DE VOLGENDE KEER PLAATST HIJ DE ONTBREKEND FOTO'S WEL MAAR GOOIT HIJ ANDEREN ERAF. DE FOTO'S ZIJN NIET TE GROOT NORMAAL VAN FORMAAT EN CIRCA 50KB SOMS NOG MINDER. IK HEB RUIMTE GENOEG 100MB OM MIJN WEBSITE TE PLAATSEN.
IK WEET PRECIES HOE niekielienie ZICH VOELT. GEBREK AAN KENNIS BIJ DE HELPDESK VAN ZIGGO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan