Windows7 en update

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisperTT

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
894
Hallo, ik ga ervan uit dat er al heel wat met de nieuwe windows7 aan het spelen zijn.
Ík heb met deze versie het probleem dat er een update inzit voor mijn videokaart de nvidia 6700xl.
Deze update doet het gewoon niet met mijn kaart , waarom die erin zit weet ik niet.
Als in mijn Vistax64 naar update kijk staat hij er ook , maar ik heb hem al 3 maal geprobeerd en elke keer kreeg ik er problemen mee dat vista steeds word herstart en de melding geeft dat hij de boel heeft herrsteld ect ect maar word dan weer net zo snel zwart en dat gaat maar door.
Nu zit deze update standaard in Windows7 waardoor ik op het beginscherm ook steeds problemen heb en niets kan doen, hij blijft de boel herstellen maar ook dat blijft fout gaan.
Nu kan ik in veilige modus opstarten en die drivers/nvidia verwijderen en weer opstarten.
Enkel als ik weer opstart dan gaat hij direct opzoek naar een update voor mijn kaart, zowel bij windows update als in windows zelf installeerd de boel weer en ben ik weer bij af.
Nu heb ik het vreemde probleem dat safemodus alleen op mijn tv is te zien en niet op mijn lcd screen, dus is het moeilijk doorzoeken (moet steeds heen en weer lopen) weet iemand (hopenlijk in safemodus) waar ik kan uitvinken dat hij op zoek gaat naar update's? ik kan 1 maal skip update doen maar later of bij een volgende opstart doet hij toch weer update. ik kan het niet vinden in safe mode wie o wie kan mij helpen en begrijpen) lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan