Tv kijken op je Medion laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanaN

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
5
Ik heb een laptop van Medion (model MD 95400), hiermee kan je tv kijken.
Mijn laptop werd onlangs geformatteerd en wanneer ik nu alles aansluit om tv te kijken zegt hij dat hij geen software vindt voor de multimediacontroller. Ik heb reeds geprobeerd software te downloaden (ik ken er niet zo veel van) maar het lukt me nog steeds niet. Waarschijnlijk heb ik de foute software gedownload.

Iemand die mij kan helpen?
Ik ben echt radeloos :(

Alvast bedankt!

Jana
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een laptop van Medion (model MD 95400), hiermee kan je tv kijken.
Mijn laptop werd onlangs geformatteerd en wanneer ik nu alles aansluit om tv te kijken zegt hij dat hij geen software vindt voor de multimediacontroller. Ik heb reeds geprobeerd software te downloaden (ik ken er niet zo veel van) maar het lukt me nog steeds niet. Waarschijnlijk heb ik de foute software gedownload.

Iemand die mij kan helpen?
Ik ben echt radeloos :(

Alvast bedankt!

Jana

bij je laptop zit bij de koop toch een cd met de software + drivers die er al voor je waren op gezet, dus via die cd opnieuw installeren dat programma, want door dat formatteren krijg je alleen je kale besturingssysteem terug na herinstallatie!
 
Wat is de naam van je tv/video kaartje ?
 
laptop -> MD 95400

- power cinema 4.0

- tv-kaart
* type: tv-tuner 7134
* rev: CTX921_V.1 DVB-T/TV/FM
* P/N: 40008342
dit heb ik gevonden,
 
Van harte bedankt voor alle reacties!!

Het is opgelost.
Ik heb, na lang zoeken, de application en support disc gevonden :)!

groetjes!
 
Van harte bedankt voor alle reacties!!

Het is opgelost.
Ik heb, na lang zoeken, de application en support disc gevonden :)!

groetjes!

hoe heb jij dat gedaan ik zit met hetzelfde probleem
 
Opnieuw de software geïnstalleerd die op de cd's staan die ik bij de aankoop van de laptop heb meegekregen... Ik dacht dat ik ze kwijt was vandaar dat ik online op zoek was gegaan.
 
Opnieuw de software geïnstalleerd die op de cd's staan die ik bij de aankoop van de laptop heb meegekregen... Ik dacht dat ik ze kwijt was vandaar dat ik online op zoek was gegaan.

maar vond jij die tvkaart meteen ik vind ze ni ze maakt wel zo een geluid al ik ze insteek maar ik zie ze nergens staan
en moet je je cmoputer dan niet opnieuw instaleren
 
maar vond jij die tvkaart meteen ik vind ze ni ze maakt wel zo een geluid al ik ze insteek maar ik zie ze nergens staan
en moet je je cmoputer dan niet opnieuw instaleren

Nadat ik de software opnieuw geïnstalleerd had werkte alles terug prima. Ik vrees dat ik je niet kan helpen dan... sorry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan