mp3 speler doet lastig

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
273
hallo,

ik heb een 3 jaar oude mp3 speler van 512 mb. genoeg voor mij, daar gaat het niet om.

hij ging altijd perfect, maar sindsdat ik er een aantal liedjes nieuw heb opgezet van op een cd doet hij lastig. hij speelt maar een 4 tal van de 60 liedjes af, en geeft de verkeerde titel weer (hij slaat een 4tal titels doorelkaar...)

ik heb nu alle liedjes die ik er pas heb opgezet verwijderd, maar dit hielp niet. ook een scan gedaan of er toevallig geen virus op die liedjes zaten (met 3 programma's) maar dat zou wel erg raar zijn aangezien de muziek vanop een cd komt.

enig advies?
 
misschien denkt je MP3 dat hij van de CD af moet spelen.. die hij niet kan vinden. of is er iets fout gegaan tijdens het kopieëren..
probeer eens te RIPPEN van CD naar computer.. en dan van Computer KNIPPEN en PLAKKEN op je MP3 Speler..

veel geluk! :eek:
 
misschien denkt je MP3 dat hij van de CD af moet spelen.. die hij niet kan vinden.
veel geluk! :eek:

HUH?

@TS

Welke extentie hebben de bestanden die je geplaatst hebt? Misschien is het simpelweg dat jou mp3 geen .WAV oid kan afspelen maar alleen .mp3.

Verwijder alles eens en plaats 1 mp3 en 1 andere extentie. Bekijk anders ook even je handleiding, misschien staat je antwoord daar gewoon in.
 
de bestanden zijn gewoon wav...dat zijn ze altijd al geweest hoor....ook nooit problemen mee gehad...heb nu alle liedjes van m'n mp3 verwijderd, maar zonder effect!hij laat nog steeds zien dat er 39 liedjes opstaan (zoals vroeger) slaat alle titels door elkaar, enz....
 
Dan moet je de cd rippen in een ander programma, als ik een cd kopieer nar itunes en vervolgens naar mijn mp3 speelt hij de liedjes ook niet af (maar staat wel in de mp3 opgeslagen) als ik een cd rip via windows media player dan speelt mijn mp3 ze wel af :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan