Video afspelen op Mp3 Speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcus33

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
16
Mp3 Speler Packard bell Eclipse 8Gb

:thumb:

Op de verpakking staat Video,Mp3,Podcasts,DRM10

*Wat houd Podcasts in?
*Wat houd DRM10 in?
*Welke extensie's zijn geschikt om afspelen op de mp3 player mogelijk te maken voor;

-Videoklips via youtube gedownload (format is dan MP4.MPEG-4).
-DVD film(s) extensie's zijn bekend.
-Divx films.

Via WMP11 verloopt Synchronisatie vlekkeloos,echter Video tot op heden niet!.
Ik heb K-lite codecapack op me PC,en WMP11 staat ingesteld op aut.downloaden(binnenhalen van ontbrekende codecs) indien daar behoefte naar is!.

Hoe kan ik CONVERTEREN?.En naar welke extensie MOET ik dan converteren?.
Als alles op me PC in WMP11 afspeelt,dan komt via synchronisatie alles uiteindelijk via USB wel op me mp3 spelertje echter zover kom ik niet?.

De packard bell website is summier,de gebruikershandleiding verteld schrijft niets over Video op mp3 speler zetten,laat staan converteren,er is GEEN cd-rom bijgeleverd.enkel Firmware geupload van de site.backstage lukt niet is een software tooltje net als WMP11 om alles in 1 overzicht te zien op de PC!.

Wat geld in het algemeen als extensie voor video/muziekclips zodat ze geUpload kunnen worden van PC naar MP3 speler en dat ze afspeelbaar zijn op de MP3 speler?.

:confused: Kan iemand mij behelpen met nodige jip & janneke taal software(gratis liefs) of tooltjes welke ik echt op me PC moet hebben?!.

Films bekijken op de mp3 speler echter klein scherm moet ook mogelijk zijn,hoe zet ik een divx speler op de mp3 speler?.of een vlc media die alles afspeelt?

Zijn er vele mogelijkheden om wat op PC staat en word gebruikt voor geluid en video ondersteuning op de 8 Gb Harde schijf te zetten van deze packard bell mp3 speler?.


Alvast bedankt voor ALLE info:thumb:
 
Klopt,echter heb ik software backstage nodig dit krijg ik niet gedownload
want de Code (S/N) welke op de verpakking zit word maar niet geaccepteerd.


:shocked:Er is geen cd/dvd rom bijgeleverd met (her)installatie-driver(s),en benodigde progjes.

backstage is een convertor,omzetter,synchronisatie tool welke alles regelt en hier kan ik dus NIET bij..packard bell website's probleemoplosser bied ook geen uitkomst

morgen maar eerst helpdesk bellen waarom de code NIET word geaccepteerd als we willen downloaden vraag 1

de vraag die volgt is waarom er geen cd/dvd rom bij de mp3 set word bijgeleverd?.

WMP van windows xp herkend wel draagbaar apparaat en synchroniseren werkt echter alleen mp3 muziek files,de video's komen niet door..spelen niet af op de mp3 speler

kennelijk mis ik tools op de mp3 speler of WMP11 converteert zet niet om terwijl op de doos staat speelt af AVI,DIVX,MPEG4 de youtube muziekclips die ik kan downloaden zijn allen MP4 (MPEG4) dus wmp11 zou ze via aut.downloaden van codecs moeten kunnen afspelen dus op me PC.echter hier loopt het al mis..

Het zelf converteren met een andere tooltje dan naar WMP en via synchronisatie op Mp3 speler zou een optie zijn echter lange weg...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan