.AVI op DVD- R ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuks6

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
100
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum, dus neem me niet kwalijk dat ik een post heb die er al is, kon door de bomen het bos niet meer zien.
Maar nu ter zaken! Heb ik net een seizoen Bleach gedownload, in .AVI bestand, lukt het me niet om het op een DVD - R te zetten. Ik heb een brander voor DVD, maar alsnog lukt het me niet. Toen ben ik met mijn externe HDD naar m'n vaders laptop gerend, en heb het daar geprobeerd. Branden was succesvol, volgens de pc dan... Want toen ik terug liep naar mijn laptop, deed hij het niet, want met Windows Media Player kreeg ik een rood uitroeptekentje voor de titel van de aflevering die in mijn afspeellijst stond. Nu heb ik hem gebrand op een CD- RW, en dat ging zelfs op MIJN pc vloeiend, met een heerlijk resultaat op Windows Media Player. Maar het jammere aan deze schijfjes is, dat ze maar maximaal 800 MB kunnen bevatten, en tja, dat is maar goed voor 4 afleveringen! ( ~170MB P/EPS ). Wat moet ik nu doen?!? Ik zat al te denken aan een ander bestands type te downloaden, die uitermate zeldzaam zijn op het internet, en ik dacht dat dat bestands type niet paste op mijn DVD - R... Zijn er dan nog andere schijfjes die lekker veel data kunnen bevatten, niet boven de 0.50 euro uitkomen per stuk, en die makkelijk te krijgen zijn? Mijn doel is om deze afleveringen op vakantie te bekijken, maar je kunt ze ook gewoon op internet kijken. ( niet dat ik illegaal bezig ben ofzo...)

Hopelijk krijg ik reactie's! Bij voorbaat dank.


Tom


EDIT: Sorry, was mijn gedetailleerde stuk tekst over mijn probleem vergeten; Als ik een schijf wil branden, zegt hij dat er geen schijf in mijn station zit, terwijl ik ZEKER weet dat ik het goede station gebruik. Ik heb Nero StartSmart gebruikt en geprobeerd te branden via Deze Computer>Station E:\>Rechtermuis knop> Verkennen> bestanden kopieëren> Bestanden op schijf zetten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan