inkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Berichten
271
ik heb een vraagje over het inkopen van diverse hardware en multimedia artikelen voor bedrijven.
ik wil namelijk een shop openen waar ik dvd r's etc en inkt, toner etc wil verkopen, maar waar kan je als winkel dit goedkoop inkopen, zijn hier speciale bedrijven voor?
Ook zit ik te denken om pc's te verkopen, dezelfde vraag geldt hier. Ik hoop dat iemand me enige tips kan geven.

gr,

sweet
 
Moet je kvk inschrijving en belasting inschrijving
Daarna moet je een leveranciers regelen (even google en je hebt het)
En dan je webshop / winkel beginnen..


Groetjes,
Robin
 
het is maar goed dat wij pc's verkopen als extra service,
want die markt is aardig uitgeknepen. er valt niet veel op te verdienen helaas.

je zult het goed moeten opzetten :thumb:

begin bv bij alternate die heeft ook een zakelijke kant wavecomputers.:thumb:
 
ik heb een vraagje over het inkopen van diverse hardware en multimedia artikelen voor bedrijven.
ik wil namelijk een shop openen waar ik dvd r's etc en inkt, toner etc wil verkopen, maar waar kan je als winkel dit goedkoop inkopen, zijn hier speciale bedrijven voor?
Ook zit ik te denken om pc's te verkopen, dezelfde vraag geldt hier. Ik hoop dat iemand me enige tips kan geven.

gr,

sweet
Ben bang dat je geen schijn van kans zal hebben. (Jouw kennisniveau inschattend uit je posting én de economische tijd waarin we zitten.)
 
Goedkoop inkopen kun je alleen als je grote partijen afneemt, hiervoor heb je dus een behoorlijk kapitaal voor nodig.
Grote concerns hebben webshop in meerdere landen, en door centrale inkoop kunnen ze hele lage inkoopprijzen krijgen, zo laag zelfs dat voor de prijs waarvoor zij het verkopen jij het soms niet eens kan inkopen, mede omdat ze ook lage winst marges hebben.
Je idee is nobel maar het is net zo kansloos als een supermarkt te beginnen tegenover de Albert Heijn.
Het enigste waar je als kleine zelfstandige in uit kan blinken is extra service, maar dat houdt bij dvd's, inkt enz al gauw op.
Weet waar je aan begint.
 
Laatst bewerkt:
oke, thanks voor de reacties.

ik hoor ook vaak dat je kan verdienen met je eigen site? Misschien heel dom, weet hier niet zoveel vanaf, iemand wat meer info, ik zie wel wat op internet staan maar teveel!! waardoor ik de bomen door het bos niet meer zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan