Dvd-R lijkt leeg te zijn maar is niet leeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragongirly

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Berichten
9
Ok ik heb dus een DVD-R en daar had ik wat bestandjes op gezet, maar ook wel afgehaald. blijkbaar heb ik dit niet op de juiste manier gedaan, want als ik er nog wat op wil zetten lukt het niet. Nero geeft aan bij sommige handelingen dat hij vol is, en sommige dat hij leeg is, net zoals bij Verkenner. Weten jullie de oplossing om hem weer leeg te maken? ik heb vanalles geprobeerd. hier zijn wat screenies:









 
Van een DVD-R bestanden verwijderd? Had je na het branden de sessie niet afgesloten?

Als je echter een DVD-RW bedoelt, dan is het een kwestie van Nero openen (de hoofdapplicatie) en dan het tabblad Recorder (bovenin) en vervolgens kies je voor herschrijfbare schijf wissen.
 
Als ik het zo zie is het geen Rewritable (DVD RW), dus het is geen herschrijfbare DVD.
Als je daar wat op zet, en er er nog meer bijzet of zaken weer 'verwijdert' blijft de opslagcapaciteit voor altijd in gebruik. Je merkt ook dat het niet mogelijk is om je DVD te formatteren, en dat is om dat het geen herschrijfbare DVD is.
Zie in je plaatje met de sessies dat je eerst iets erop hebt gezet van 4,x GB in grootte. Daarna konden er nog wat bestanden bij en toen was ie 'vol'.

Tijs.
 
oke dus ik heb hem verneukt :( zal dan wel. maarja oke bedankt. dan weet ik dat ik er voortaan beter op moet letten.
 
Je hebt 'm niet verneukt, je hebt alleen het verkeerde soort DVD gekocht/gebruikt, zo lijkt het.

Gebruik dus DVD-RW (dus Rewritable DVD's) als je bedoeling is later de inhoud ervanaf te verwijderen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan