kan verborgen map niet meer terug vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
180
kan iemand mij vertellen,hoe ik verborgen mappen kan terug vinden.
had ze bij favorieten staan,maar daar stonden prive gegevens op die echt persoonlijk waren.
nu heb ik deze met de rechtermuis aangeklikt,en ben ik naar eigenschappen gegaan. ik heb onderaan bij kenmerken,ook het vakje verborgen aangeklikt.nu kan ik de map niet meer terug vinden.weet iemand dit?:confused:
 
ja doe eerst eens even zoals bertus aangeeft en kijk dan eens of je het vind met de windows zoekfuntie als je de verborgen bestanden hebt weergegeven
 
heb het gedaan zoals je zei,maar nog heb ik de map niet terug gevonden.heb tevens opnieuw opgestart,en systeem herstel gedaan.:rolleyes:
 
systeemherstel zou zowiso niet werken omdat dat alleen maar instellingen terugbrengt...

is er een kans dat je dat zelf zou verwijderd hebben of dat er andere mensen op je pc hebben gezeten?
 
heb zelf niets verwijderd,alleen het vakje verbergen aangeklikt.de map stond bij favorieten,zoals koppelingen en andere mappen.
 
sorry maar ik moet je het antwoord bijster blijven als jij het niet verwijderd hebt en de enigste gebruiker op de pc bent :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan