Raare kleur Windows Media Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

TommieW

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
12
Ik weet niet of ik hier goed zit maar ja....

Ik heb een laptop met Windows Vista met Windows Media Center.
Ik heb nu ineens heel raar beeld. (Zie plaatje. (kwaliteit is wat minder maar toch, het gaat om de kleur.)) Weet iemand hoe ik dit moet oplossen of de kleurinstellingen moet veranderen???
Alsvast bedankt!!!
 

Bijlagen

  • Knipsel.GIF
    Knipsel.GIF
    16,5 KB · Weergaven: 96
Update de driver van je videokaart eens.. Als je niet weet hoe dat moet, wat is dan het merk/type van je laptop?
 
Hoi! bedankt voor het bericht.
Ik heb bij Apparaatbeheer gekeken. Waar ik toen had geklikt kan je op het plaatje zien; Apparaatbeheer.JPG
Toen had ik rechts-klik gedaan en Stuurprogramma's bijwerken....
Toe zei m'n computer dat ik de beste stuurprogramma's had.


Heb ik dit juist uitgevoerd?

M'n Computer;
Sony VAIO VGN-AR51SU
Videokaart: nvidia GeForce 8600M GT
Besturingssyteem: Microsoft Windows Vista Ultimate.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is.

Met vriendelijke groet, Tom.
 
Eerst even: heb je dit alleen bij het afspelen van films, of bij alles?

Wat je laat zien lijkt goed te zitten, maar je hebt een probleem met de weergave, dus updaten van de driver kan geen kwaad. De link naar die driver vindt je hieronder. Kijk bij stuurprogramma (grootte = 55 MB). Hier zie je ook een fix staan 'voor als het scherm wit wordt' ... Die kan jou misschien wel helpen.. Als dat niet werkt download/instal dan de driver opnieuw. Misschien krijg je tijdens installatie een melding dat deze versie al aanwezig is, maar dan ga je gewoon door.

softwarepagina:
http://support.vaio.sony.nl/downloa..._NL_cons&c=0&s=VGN-AR&m=2845&=0&=VGN-AR&=2845
software-fix voor wit scherm:http://support.vaio.sony.nl/downloa...VID-01587600-UN.exe&ip=NVDVID-01587600-UN.htm

Als je dit probleem alleen bij het afspelen van films hebt, kun je nog proberen om Windows Mediaplayer te herinstalleren, Via Configuratiescherm > Software, of om een codecpack te (her)installeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan