Met welk progje kan je losse vob s aan elkaar plakken tot één film?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isis89

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2003
Berichten
75
Heb losse vob bestanden uit een lange film geknipt. dit zo tot dusver gelukt met het progje shopper xp.
Maar nu weet ik niet hoe verder te gaan
Wil n.m.l. heel graag deze specifieke losse overgehouden vob bestand aan elkaar plakken tot nieuwe film.
Weet iemand met welk niet al te moeilijk progje ik deze vob s aan elkaar kan plakken tot één geheel?

Hoop op hulp:)
 
Dank voor je links naar Converteer progjes :)

Betekend dat nu dat ik toch niet dvd vob bestanden zomaar aan elkaar kan plakken
En je ze altijd moet converteren naar een ander bestand?? want ik zoek juist een progje waar dit rechtstreeks mee zou kunnen

thanks
 
ik eigenlijk ook...
Ik heb nu 2 folders: Audio_TS (is leeg) en Video_TS met VOB PUB IFO bestanden...
Ik wil alles branden tot 1 DVD die ik in elke DVD player zou kunnen afspelen...
Hoe doe je dat??? ik google-de al wat maar raak er niet uit...
Merci
JP
 
Nero brander kan losse vob files ordenen en als één Dvd uitschrijven.
Gewoon toevoegen, audio mag leegblijven, dit zit al in 't video bestand.

nero.jpg


Ik kreeg destijds Nero brander gratis bij m'n Dvd speler.
Maar op de site zul je wel iets kunnen vinden.

http://www.nero.com/enu/support-downloads.html

:)
 
Bedoel je met Nero Vision Expess?

Gimli Hartelijk dank voor je tip over nero :thumb:

Nu heb ik het voor elkaar gekregen met Nero Vision Express.
Maar volgens jou uitleg kan het ook gewoon in Nero Burning Rom? of bedoel je daar ook het onderdeel Nero Vision Express mee.
Wel merk ik dat de overgangen tussen de vobs wat hakkelijk zijn,maar het is me toch gelukt:)
 
Laatst bewerkt:
Als ik die beide folder wil branden op een DVD krijg ik de melding dat er te weinig plaats is op de DVD.
Ik zou dus dingen moeten schrappen...
Tijdens het rippen schrapte ik al de onnodige talen dus, het is blijkbaar nog niet genoeg...
Wat stellen julie voor?
 
Prachig, Isis89.
:)

ik heb zelf Nero6.2 dat is een eerdere versie van Nero Brander.
NeroVisionExpress is een latere versie.
Als je die hebt kun je de vob files ook nog bewerken en er een mooi kaderrandje met voorbeeld thumbs op zetten.
Maar dit ging over losse vob files.
Dat hakkelend effekt is waarschijnlijk omdat je er geen overgangen in kunt maken.
Met een latere versie gaat dit geloof ik wel.

JPDW
Op 't balkje onderin kun je zien tot hoever je kunt gaan.
4.3Gb staat een wit stippellijntje daarna wordt 't rood.
Ik zou in jou geval DVDShrink gaan zoeken.
:cool:
 
ik heb zelf Nero6.2 dat is een eerdere versie van Nero Brander.
NeroVisionExpress is een latere versie.
Als je die hebt kun je de vob files ook nog bewerken en er een mooi kaderrandje met voorbeeld thumbs op zetten.
Maar dit ging over losse vob files.
Dat hakkelend effekt is waarschijnlijk omdat je er geen overgangen in kunt maken.
Met een latere versie gaat dit geloof ik wel.


Ik heb ook een oude versie van nero express 6.6.:) en zou het daar ook nog mee kunnen proberen,maar het hakkelend effekt is inderdaad dat je geen vloeiende overgangen kan maken. Ben benieuwd of dat bij de latere versie s nero volgens jou waarschijnlijk wel gaat,
dat gaan we ook uitproberen en veel dank voor je hulp Gimli, ben al blij dat het op deze manier al gelukt is en nu nog op zoek naar een hakkelvrij progje ;)
 
Mooi zo.

Dat hakkelend effekt is waarschijnlijk te wijten aan 't feit dat je "vob" bestanden afkomstig zijn van verschillende soorten filmextentie's.
Bv een vob van een avi, en een vob van een mpeg, of geluid van 11040hz met 44000Hz.
Omdat ze naar video bestanden zijn geconverteerd is dat niet meer in 't bestand terug te vinden.

Als ik zoiets zou ervaren zou ik eerst met een convertertje van Tucows, Allok Avi bv,
kijken hoe de bestanden worden geimporteerd, en of 't geluid van de vob bestanden gelijk is in frequentie.
Daarna kun je ze uitschrijven naar dezelfde gelijksoortige extentie's.
Misschien ben je dan dat haperen kwijt.

Gspot is ook zo'n programma, waarmee je de vob files mee kunt doorlichten.
http://www.headbands.com/gspot/

:)
 
Mooi zo.

Dat hakkelend effekt is waarschijnlijk te wijten aan 't feit dat je "vob" bestanden afkomstig zijn van verschillende soorten filmextentie's.
Bv een vob van een avi, en een vob van een mpeg, of geluid van 11040hz met 44000Hz.
Omdat ze naar video bestanden zijn geconverteerd is dat niet meer in 't bestand terug te vinden.


Hartelijk dank Gimli voor je uitleg hierover en begrijp nu waar dit hakkelen vandaan kan komen zoals jij het beschrijft. Ik ga nog hier naar kijken.
Dit zou heel goed kunnen want deze vob bestandjes komen van een oude film uit de jaren 60/70 en die zijn nog met een filmcamera 8 mm banden gefilmd.;)
en daarna heeft iemand deze overgezet tot dvd bestand op dvd, zodoende
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan