Slideshow branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukejan

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
123
Wil graag een slideshow branden op dvd, maar mijn dvd speler speelt geen jpg. Is het mogelijk om er een video of dvd formaat van te maken? Hoe doe ik dat dan?
 
Wil graag een slideshow branden op dvd, maar mijn dvd speler speelt geen jpg. Is het mogelijk om er een video of dvd formaat van te maken? Hoe doe ik dat dan?

Oeit, da's niet zo'n bijzondere dan, die dvd-speler.
Welke formaten ondersteunt het goeie ding dan wél?
Het wordt anders moeilijk 'adviseren' ......
 
Het is een Marantz en een van de eerste die alleen dvd ondersteunt. Ik dacht om een slideshow te converteren naar een dvd (Video TS) bestand. Maar dat kan dus blijkbaar niet. Hij ondersteunt ook geen divx.
 
Ja kan hem wel converterem naar video_ts

dat kan met convertxtodvd

owja ik raad je aan om een serial te zoeken wat andere krijg je een watermark
 
Oke, bedankt voor de tip. Dit programma herkent mijn slideshow niet (gemaakt met ACDSEE) Weet je misschien hoe ik de foto's weer uit de slideshow krijg?
 
naar welk bestand heeft dat progamma (ACDSEE) hem geconverteerd?
 
ow dan moet je met windows movie maker al de jpg'tjes neer zetten en dan opslaan:thumb:
 
Dat gaat niet, want ik heb alleen de slideshow nog. Deze wordt nioet herkent in Windows movie maker. Ik moet nu de foto's uit de slideshow terug krijgen en dan zou het moeten werken.
 
Dat gaat niet, want ik heb alleen de slideshow nog. Deze wordt nioet herkent in Windows movie maker. Ik moet nu de foto's uit de slideshow terug krijgen en dan zou het moeten werken.

waar je ze hebt opgeslagen daar staan ze nog steeds:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan