Windows Vista heeft een niet te verwijderen wachtwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wahied10

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
45
Sinds een paar dagen heb ik een Lenovo T61 IBM, maar mijn broertje heeft ermee gekloot en nu staat er een gebruikersnaam en wachtwoord op, maar aangezien mijn broertje op schoolreis is voor 2 weken kan ik er nu niet op..
Hoe kan ik dit verhelpen?????
En hoe ^haal ik uberhaupt Vista eraf, want ik wil er gewoon XP op zetten, maar als ik de Windows CD erin zet dan krijg ik geen bootscherm ofzo en de bios kan ik niet in want daar staat ook een wachtwoord op..
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Dit is echt balen!!
 
maar je hoeft tog niet perse zo te boote..
stop een recovery disk in..
en start hem dan opnieuw op..
dan zegt hij dat je op een toets moet drukken en dan doe je dat dus..
dan kom je op blauwe scherm..
enzow..
 
Makkelijkste manier even terug naar de leverancier.
En voor je met XP gaat stoeien...kijk dan wel even of alle drivers er wel zijn voor XP.
 
Hoe weet ik of ik een 32bit of 64bit versie heb?
Sorry hoor, maar ik weet echt niks over computers en laptops :p.
Alvast bedankt!
 
Is het erg als ik de 64bit pak maar ik heb de 32bit of andersom?

Wat percies de verschillen zijn tussen de 64 en de 32 bit versie weet ik niet. Ik weet wel dat de 32 bit versie niet meer dan 4 gb aan geheugen kan zien. Dus heb je meer dan 4 gb aan intern geheugen dan heb je waarschijnlijk de 64 bit versie.
 
effe utorrent downloaden (als je die nog niet hebt)

dan deze downloaden klik en die iso branden met imgburn

Onthoud wel dat deze recoverydisk alleen reparaties kan uitvoeren en voor zover mij bekend geen herinstallatie van vista bevat.
Daarnaast zul je toch eerst vanaf cd/dvd moeten kunnen opstarten en ja wachtwoord weten wil je deze disk kunnen gebruiken.

Je moet eerst zorgen dat je Van CD/DVD kan opstarten
Als je dat niet kan dan heb je sowieso een uitdaging en zul je moeten wachten totdat je broertje terug is

Kun je vanaf cd/dvd opstarten kun je altijd nog
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ gebruiken om het wachtwoord eraf te slopen
Lees wel goed de handleiding van die tool
 
Onthoud wel dat deze recoverydisk alleen reparaties kan uitvoeren en voor zover mij bekend geen herinstallatie van vista bevat.
Daarnaast zul je toch eerst vanaf cd/dvd moeten kunnen opstarten en ja wachtwoord weten wil je deze disk kunnen gebruiken.

Je moet eerst zorgen dat je Van CD/DVD kan opstarten
Als je dat niet kan dan heb je sowieso een uitdaging en zul je moeten wachten totdat je broertje terug is

Kun je vanaf cd/dvd opstarten kun je altijd nog
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ gebruiken om het wachtwoord eraf te slopen
Lees wel goed de handleiding van die tool

Ik kan met mijn recovery wel een herinstallatie doen. Maar ook een herstel uitvoeren.
 
moest het probleem nog niet opgelost zijn dan weet ik nog wel wat.

via dit programma
maar dat gaat je wel wat kosten, er zijn manieren om het gratis te gebruiken maar dat zijn illigale practijken en daar doen we niet aan!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan