Herplaatste verwijderde files niet te lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Berichten
379
Nadat ik per ongeluk een aantal foto's had verwijderd heb ik ze weer teruggehaald met Recuva van Piriform.

Nu staan die foto's weer gewoon op mijn HD, maar geen enkel programma kan ze openen. Er wordt in verschillende programma's "Memory error" als foutmelding gegeven.

Heeft iemand een idee hoe of wat?:confused:
 
Voorbeeld

Zou je ergens een voorbeeld neer kunnen zetten? Dan kunnen we ff prutsen.
 
Succes ermee. Hopelijk lukt het!:thumb:

Aiiiii, bestand is groter dan 100kb, kan 'm dus niet uploaden.
Kan 'm ook niet kleiner maken omdat hij niet kan worden geladen in één of ander grafisch programma.

Jammer.:confused:

Misschien een ander idee?
 
Dat is juist het vervelende. Ik krijg hier ook de melding dat ze de foto niet kunnen opnemen vanwege een fout.:evil:
 
Kapot!

Wanneer je "iets" van je HD verwijdert, wordt dit niet echt gewist.
De geheugenruimte wordt echter wel ter beschikking gesteld voor andere "ietsen".
Bij alles wat je doet, zoals: opstarten, afsluiten, outlook openen of muziek luisteren worden kleine (of grote) stukjes geheugen gebruikt, her en der verspreid over je HD.
Het is dus zaak om, wanneer je "iets" per ongeluk verwijderd hebt, om niets anders met deze computer te doen dan het verwijderede te herstellen.
Mocht je dit echt veel later doen, dan is de kans groot dat delen van het bestand zijn vervangen door deeltjes van andere programma's of bestanden.
Deze foto's zijn dus waarschijnlijk dermate beschadigd dat ze niet meer te openen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan