onscherp beeld bij overzetten van videobeeld op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophie gulmetov

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
2
Als ik een videofilm overzet op mijn laptop (van mijn werk) is het beeld onscherp, als ik de videofilm overzet op mijn eigen laptop is het beeld haarscherp. Volgens de medewerkers van de ict ( bij het bedrijf waar ik werk ) ligt het aan mijn camera. Volgens mij ligt het daar niet aan, anders zou het beeld op mijn eigen laptop ook onscherp zijn.
Mijn vraag is, wat kan de reden zijn? Ik heb een nieuwe videocamera van 1800 euro en mijn laptop thuis is een Aspire 5630 van Acer.
De ICT afdeling van mijn werk blijft bij hun standpunt en zegt dat het aan mijn videocamera ligt.
Weet iemand een mogelijke verklaring voor deze impasse?
Mvg.
Sophie
 
Tja, het is misschien een open deur intrappen, maar resolutie, merk en type videokaart (chip) spelen natuurlijk een theoretische rol.
 
Zijn video-software en de instellingen daarvan op beide systemen gelijk?
Het is goed mogelijk dat een foute instelling (te lage resolutie?) dit onscherpe beeld geeft.
 
Wat is 't merk laptop van je werk?Denk toch dat 't gewoon aan de laptop van 't werk ligt.Je hebt zelf 'n Acer die heeft "cristal clear" technologie dus ik denk,ik doe maar 'n gok,dat die van je werk 'n kneusje is.
 
Bedankt voor jullie antwoorden, het probleem zat hem inderdaad in de instelling van de laptop van mijn werk. De video software en de instelling van de camera waren niet goed aangepast.
groet,
Sophie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan