Muziek op mijn PDA

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrentG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
3
hey mensen,

ik ben nieuw hier dus ik weet niet zeker of mijn bericht hier goed staat. :)

Kijk het zit dus zo: Er waren een aantal clipjes die ik op mijn PDA wou zetten. Dus ik zocht naar de clipjes en zocht naar sites om ze rechtstreeks te download. Probleem was, dat vond ik dus niet. Probleem opgelost, ik heb nu software om video's te downloaden rechtstreeks vanaf youtube. Ik al helemaal blij dus, maar niet voor lang... Dat programma heeft namelijk een ingebouwde convertor: ik download het clipje als .FLV bestand , sla het op op m'n bureau blad en converteer het daarna direct naar het gewenste bestandstype. Sinds er Windows Pocket op mijn PDA staat leek het me logisch de filmpjes te converteren en op te slaan als .wmv . Dus ik zet die clipjes op mijn PDA en merk dat ik geen geluid krijg bij de clipjes. Naderhand kwam ik er achter dat het ontbreken van geluid alleen van toepassing was bij de geconverteerde Youtube clipjes, want wat later zette ik er een ander clipje op wat niet van youtube kwam en daar had ik dus wel geluid bij. Ik weet echt niet meer wat te doen...
Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.

Mvg, BrentG
 
Laatst bewerkt:
Overzetten van het ene naar het andere formaat kan wel eens lastig zijn. Met de gratis Super © converter heb je allerlei manieren om beeld en geluid om te zetten: Geluid als mp3 of wma, een andere bitrate, beeld als avi, mpeg.. Probeer eens een paar combinaties, dan gaat het wel een keer werken..

http://www.erightsoft.com/SUPER.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan